November 18, 200421 yr :lol: !!! oder ja, stratos! de är jättesmaklig! hur många stratos har din kiosk säljed i dag? :sneaky:
November 18, 200421 yr Prøver meg på svensk: Jag er inte på arbetet i vekan, bare i nokon weekends :) Men jag er saker på at dom som arbetar der nu har saljed monga. :idea2:
November 18, 200421 yr ohh :D naja, när kommer jag till norge, måste jag kom och köpa all din stratos!! :smug: det ska vara kinda dyr though :stunned:
November 18, 200421 yr Norge er dyrt, en undersøkelse viser at norge er 50 % dyrare enn gjennomsnittet i EU. :confused:
November 18, 200421 yr whoa :stunned: jag har alltid tror att Norge är billig :stunned: naja, finland är dyrt också though :/
Create an account or sign in to comment