February 6, 200620 yr Anladım arkadaşlar..ama başlamak lazım aslındada ondan önce bence kitap okumak lazım..tabi penguen okumakta insana eminim birçok şey katıyordur.. Neyse gelelim konumuza şimdi coldplay nedir :D
February 6, 200620 yr karikatür demeyin bu ara.Ben bu son olaylara çok sinirlendim? siz? Evet evet doğru bir noktaya deyindin damla.. Benimde canımı sıktı..her ne kadar yazarak çizerek milletler arası bu tip şeyler yaşanır fakat herşeyin bir limit,kırılma noktası var..bu kadarını yapmak yanlış birşey...
February 7, 200620 yr sanırım bazı insanlar gerçekten kıt.. bu karikatürlerle ilgili insanların hayaıtna mal oldu diyorum , adam ölüm tehditleri göndermek çözüm diil diyo.. naparsın bu adamı yanii insanın tepesini attırırlar gece gece ya..
February 8, 200620 yr sinirlenmemek elde deil.free speech diye tutturmuşlar bi konuşcam çok free olcak ama... :P
February 9, 200620 yr Author bi de sonuçlarının bol olcaanı bile bile yapmşlarmş, dun haberlerde ole diodu bu arada Trabzon'daki olay nası? adam ain başına 100 dolar veriomş abiii misyoner pislikler
February 9, 200620 yr Ben o papaz olayını pek bilmiyorum açıkçası.olayın alı nedir papaz kimdir öldüren kim.. hiç bilmiyorum..
February 11, 200620 yr Author öldüren Trabzonlu bi vatandaşımız, bizim yaşlarda belki daa az. Papaz'da ordaki katolik klisesinin rahibi.Yaptığı ayinlere katışsın die çocukalra ayin başına 100 dolar veriyormuş.Son sefer vermemiş... olan olmuş
February 12, 200620 yr Author kimbilir de.. onnar bole ulkeyi zor bulur, bulunca da al ne oluo.adam para veriomuş ya.tobe tobe.soora azınlık hakları!! off çelişkiler beni öldürüyo ya
February 19, 200620 yr yakın bi zamanda yine uzun bi yazmama dönemine gircem gibi görünüyo...dersler ağırlaşıyo yani.. :)
February 20, 200620 yr Author bnm 27snde baslio valla:D:D:DD:D:D:D:D:D:D nası mutluyum hepsinden de gecmsmm:D ii deneblcek bi ortalamayla ohhhh ;) ;) ;)
February 21, 200620 yr ohh ne güzel yaa..tebrikler bu arada :) darısı bu döneme artık..kolay gelsin herkese...
March 29, 200620 yr benim de sınav ve konferans maratonu anca bitii işte.. bu site değişince herkes daıldı kimse kalmadı nerde damla fln ya?
Create an account or sign in to comment