Everything posted by Dark_Sofie
-
German Fans?
es wird bestimmt jemand aufnehmen. Kennst doch das Forum mitlerweile oder? :D
-
German Fans?
Das ist cool! Lit II aufm piano! *schmacht*
-
German Fans?
Ich hör gerade bbc. Nochjemand? :)
-
German Fans?
Entschuldige, ich will auch nix gegen solche Frauen sagen. :)
-
German Fans?
Ist ja schon gut. Ich find den schauspieler auch gut. @Thalia tja versteh die menschen? Ich find den Film auch gut. *achselzucken*
-
German Fans?
SUPER!!! Meiner war 2,1 glaub ich oder 2,2. Ich muss nochmal gucken, wie genau das jetzt mit den punkten ausgerechnet wird. Ich bin jetzt jedenfalls HEILfroh, dass endlich wieder wochenende ist. Ersteinmal ein bisschen musik hören (komm ich in der woche ja kaum zu :P, aber jetzt kann ich sie noch mehr genießen) aha, du hast also twilight gesehen? Der Film scheint dir wohl auch zuzusagen :smug:, was? ;) Ist der nicht etwas zu jung für dich? :P
-
Hello from Amsterdam
Welcome Karin! Have a nice time around here! Your age remembered me of something :thinking: what was it? OH, yeah, the coldplay song 42! Do you like this song? :)
-
Hello Everyone
Welcome Stefan! I see you're already familiar with the board ;)
-
Anyone wanna join a group together?
Hey My_Song_Is_Love, welcome! If you want you can join a lot groups and you can talk about coldplay stuff everywhere. Just feel free to join! ;)
-
Hey Everyone
Welcome Troy! Wow, you're from Christchurch? A friend of mine was there for one year. She really liked it :D Nice to meet you!!
-
Coldplay on "Wetten, dass..?" (ZDF, ORF2, SF1); January 24th; *FIRST PAGE UPDATE*
Chris looks very adorable :D thks for the pics. :)
-
IM NEW....
Welcome to the most addictive forum lukadastarz!!! :D :clap: :D:D
- Hey.
- Hi there!
-
19-Sep-2009: Wembley Stadium, London - Tickets, Previews, Meetups, Reviews/Photos
You weren't bored, were you? :P GREAT!!!! :dance: :hug:
-
Chris Martin's bracelets ?
:D You're welcome!!!!!!
-
Hello and Dzien Dobry
Welcome Patrick! Nice to see you here! :)
-
Hi all
Hi Pedro, welcome to the board!
-
Hi
Welcome Andrew from Kiev! :)
-
German Fans?
Kein Problem! :) Hoffe, dass sehr viele dafür abstimmen oder den Vorschlag machen, damit dafür abgestimmt werden kann.
- German Fans?
-
Chris Martin's bracelets ?
Yeah one of mine broke and I fixed it with super glue. It really works perfectly. :D
-
Hello!
Hey Mieken! Nice to see you around here. :)
-
Hi
Hi Oblique! Welcome to this wonderful place! Nice to meet you! :)
-
Coldplay on "Wetten, dass..?" (ZDF, ORF2, SF1); January 24th; *FIRST PAGE UPDATE*
The top of his drumstick flew against his face when he smashed the bell in the first chorus.