Everything posted by Dark_Sofie
-
Hello fellow Coldplay fans!
Welcome! We like to share our Coldplay love!!!! ;)
- ello!
- hi!
-
Hello
Hey Kaylee, nice of you that you joined us here ;)
-
Hello from New England
Welcome Jacob to the best forum!!! :D:D
-
From France
Welcome on the board!! :)
-
Hello!!
Welcoem to the board mary! Nice to have you here! :)
-
Official Coldplaying:Coldplayers' Wallpapers
OMG OMG OMG ..... OMG
-
Chris Martin's bracelets ?
I don't have a credit-card either, but you can buy them if you're registered at paypal. Just try it. :) I'm sure it'll work.
-
Hello!
Hi raven and welcome to the best place in the world :P
-
Hello from Italy!!
Welcome Giada to the board! :joker:
-
Hello from Amsterdam
I love it too :) Well, I like almost every song of Coldplay. great to see you here! :happy:
-
Chris Martin's bracelets ?
:D:D Don't worry! Till september they'll be arrived, I promise. :wacko: like aniskywalker said: 2-3 weeks. I'm not sure when I ordered mine, but they took a bit longer than 2 weeks, but less than 3 weeks. So, which one did you order? I got 20 multicoloured and 20 green ones. I just can tell, they're awesome. And they fit perfectly. At first I was a bit worried, but they're ok. They are not all the same size. some are larger some smaler. :)
-
Chris Martin's bracelets ?
yeah, mine took about 15-16 days. Quite fast.
-
Coldplay on "Wetten, dass..?" (ZDF, ORF2, SF1); January 24th; *FIRST PAGE UPDATE*
NO, Jonny is really still my favourite member even if I like everyone :D I mean whose knees wouldn't turn to jelly if you meet one of the guys ;)
-
German Fans?
Ach, damit ahst du doch bestimmt kein problem, oder? ;) DANKE :kiss: EDIT: bin dann jetzt off
-
German Fans?
Ja danke!!!! Ich hör gerade Goldrush. Ich kanns nicht mehr ausmachen, es ist einfach zu schööööööööööööön. :wacky:
-
German Fans?
Naja, das kann man nicht wissen. Die seiten sind wirklich ziemlich überlastet. :\
-
German Fans?
Ja es war wirklich klasse gespielt alles. Und auch mal schön wieder shiver zu hören. Das ist ja schließlich schon lange nicht gespielt worden.
-
Coldplay on "Wetten, dass..?" (ZDF, ORF2, SF1); January 24th; *FIRST PAGE UPDATE*
:laugh4: What exactly do you mean? That I changed my mind about his hair style or about my favourite Coldplay member? Jonny is still my favourite and about his hairs: I like him with long and short hairs, but sometimes his hairs were a bit too long. :P I was just about to post one of these photos in the "short hair chris" social group, because in this pics he has the right lenght. :)
-
German Fans?
Ja! Ich hoffe, dass einer das uploaded, denn ich will es gerne nocheinmal hören. Selbst, wenn ich super konzentriert hinhöre, kriege ich nicht alles mit. Das gröbste, aber ich will auch mehr mitkriegen.
-
German Fans?
Schade, dass es schon wieder vorbei ist, aber der thread ist ja mal gewachsen, als es anfing waren es gerade mal 2 Seiten und jetzt sind es schon 19. Man ist fast kaum hinterher gekommen :laugh4: War schon lustig und mein internet spackt herum. Es dauert eine Ewigkeit die seiten zu laden. :confused:
-
[Airing:5th] 30-Jan-09: Chris Martin at 6Music - Steve Lamacq show - 5-6pm (GMT)
:cry: Why is it finished? :bomb:
-
[Airing:5th] 30-Jan-09: Chris Martin at 6Music - Steve Lamacq show - 5-6pm (GMT)
I so totally love DAAHF!!!! :wacky:
-
German Fans?
Ich hab es mir gerade runtergeladen, nur es dauert ein wenig mit sendspace, weil ich es ganz oft laden muss, bis es endlich klappt, weil es immer überlastet ist. Muss ich gleich reinhören, aber erst, wenn die live show bei bbc vorbei ist. Das will ich nicht verpassen, bin aber gespannt auf die anderen.