Everything posted by Gui-Home42
-
Learn Assorted Languages With Assorted Coldplayers
:P Takk Muchas Gracias for your lessons ^^ :) I wanted to learn Norwegian : I like this country :) I hope to go there one day ! Takk Ainsley (is it your name) So, Hei, jeg heter Guillaume ! Skoll !
-
Zone française
ça va très bien et toi Crests ?
-
Learn Assorted Languages With Assorted Coldplayers
de rien / you're welcome avec plaisir / with pleasure CRESTS ;)
-
Zone française
Bonjour Crests :)
-
Write the Persons Name Above You
I want to know her name !! :)
-
Zone française
Hey ! Hola tout le monde !! :) Comment ça va tout le monde ? wouuupi c'est cool notre thread devient international :wink3: :dance: Woooopi that's sooo great our thread become international now :gossip::dance:
-
Learn Assorted Languages With Assorted Coldplayers
thank you :) thank you too nihcoldplay :) I don't know your name sorry :( ... to begin in French ^^ Bonjour/Salut = Hello/Hey ! Comment vas-tu ? = How are you ? Je vais bien = I'm fine Que fais-tu ? = What are you doing ? Qui es-tu ? = Who are you ? Je m'appelle... = I'm ... ^^
-
Write the Persons Name Above You
Crests our unknown girl ^^
-
Learn Assorted Languages With Assorted Coldplayers
Bonsoir ! Good evening ! Buenas Tardes ! Guten Abend ! ...everybody :nice: :) !! what a wonderful thread ^^
-
Zone française
Moi je suis partant à 100% tant pis si on est trois dans les gradins avec mes parents !! ton idée est extra Cha ! ;) ça va me rappeler Arras et il y avait la même chose pour U2 sauf qu'on ne nous avais pas dit à quel moment les activer ...
-
Pictures, webcams, mugshots etc etc etc
Hey Bonjour Mika !! funny pic miss !! yeeeeeha ViVa Texas and "Don't mess with Texas" (I have this tshirt like Chris ^^)
-
Zone française
Bonsoir tout le monde ! :) me v'la de retour après quelques semaines d'absences...Je suis vivant je suis vivant ! je reviens de vastes contrées où l'internet n'existant point diantre!! ... ça été dur de ne pas revenir ici en gros depuis ARRAS !!! wooooow comment ça va depuis les choupinoux ??? :O Je suis totalement largué je reviens d'outre espace je sais juste qu'il y a le magnifique clip Strawberry Swing et une chanson exclusive en nouveauté chez nos loulous !! sinon back in the future and in the past for me ! je reviens du moyen-âge ^^
-
A-Z People Game!!!
Quentin Tarantino :)
-
Write the Persons Name Above You
Betixutterfly :nice:
-
COUNTDOWN TO ONE GAME (2-5-09)
8 44
-
A-Z People Game!!!
Renaud (french singer :) )
-
COUNTDOWN TO ONE GAME (2-5-09)
8.4.5
-
Write the Persons Name Above You
Anamanianamana :P
- COUNT UP TO 1000!!!
-
2-Jul-2009: Main Square Festival, France - Tickets, Previews, Meetups, Reviews/Photos
THANK YOU SOOOOOO MUCH GIRLS !! :) I haven't got time to post it now sorry :confused: :embarassed: soon I promise !!
- COUNT UP TO 1000!!!
- COUNT UP TO 1000!!!
-
COUNT UP TO 1000!!!
QUATRE CENT SOIXANTE TROIS
- COUNT UP TO 1000!!!
- COUNT UP TO 1000!!!