-
Thank you for this, Coldplay
Don't know where else to put this, I haven't been here for a while, but this album is the best thing Coldplay has done since A Rush Of Blood. This is amazing!
-
NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)
Zo, hier ben ik lang niet geweest. Desalniettemin: Coldplayers, alsnog de beste wensen voor 2014 en laten we hopen dat er een nieuwe plaat aan komt!
-
The 'Is It On Your iPod?' Game: ARTIST VERSION!
Yupe. Empire Of The Sun?
-
NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)
Ik weet niet of je Last.fm gebruikt? Daar kun je ongetwijfeld ook Britten bereiken en als je wil ook nog gefilterd op je muzikale voorkeur.
-
The Muse Thread - Hate This & I'll Hate You
Just purchased standing tickets for the Amsterdam Arena gig next summer. And next month going to see them live in the Ziggo Dome, also Amsterdam :D
-
NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)
Staanplaatsen voor Muse in de Arena volgend jaar!
-
ColdplayFilm - MX Live DVD
Watching Live 2012 in style.
-
NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)
Serieus? Dat hadden wij ook. Tenminste, het was verre van HD en het geluid stond ook veels te zacht. Ik had eigenlijk ook moeten klagen. In plaats daarvan werd er geklaagd over mijn harde gezang :laugh3: Trouwens dit weekend de hele stad afgezocht naar de bluray van Live 2012, was gewoon nergens te krijgen. Heb hem nu maar via Bol besteld, komt als het goed is vandaag binnen. Nog even over Mumford & Sons. Vandaag mail gehad van Ticketservice. Door een fout bij de bank hebben ze (zogenaamd) m'n betaling te laat binnengekregen. In plaats van staanplaatsen hebben ze me nu zitplaatsen helemaal achterin de Ziggo Dome toegestuurd onder de noemer 'de beste zitplaatsen'. Toevallig zat ik in exact hetzelfde vak tijdens Radiohead vorige maand en weet dus uit ervaring dat dit waardeloze plaatsen zijn. Heb een boze mail teruggestuurd en m'n staanplaatsen geëist.
- COMPETITION! 5 Prize Packs, each consisting of: a Mylo Xyloto CD and a Live 2012 Large Poster to giv
-
NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)
Ik heb ze als het goed is wel. Althans, het geld is afgeschreven maar ik heb nog altijd geen e-tickets ontvangen. Maar ik stalk Ticketservice vrijwel dagelijks zodat ik ze alsnog krijg. Wie is er naar Live 2012 geweest gister? Ik was in Pathé Haarlem en stond bijna net zo hard mee te brullen als tijdens de concerten :laugh3:
-
ColdplayFilm - MX Live DVD
It was freaking amazing. It was like I was at the concerts again. I really loved the quotes of the guys they edited in. A great memory of a great tour! I really loved Charlie Brown, especially the shot behind Chris when you saw all the Xylobands Amazing!
-
NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)
Kaarten voor Pathé Haarlem! Zin in! :D
-
[6-Sep-2012] Coldplay @ Malieveld, The Hague, Netherlands
It's a month ago already. Time flies so fast. :(
-
ColdplayFilm - MX Live DVD
That shot during The Scientist where the camera circles around Chris is one of the most epic concert shots I've ever seen. Truly amazing.
-
NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)
Veel nieuwe albums de laatste tijd. Mumford & Sons, Muse, The Killers, Two Door Cinema Club, The xx, etc. Wat vinden de Nederlanders/Vlamingen er van?
R23
Members
-
Joined
-
Last visited