Everything posted by Acquiesce
-
I am currently listening to....
Blow it up - The Vaccines :mellow:
-
(game) The Next poster...
yep tnp recently fell in love
-
The 'Is It On Your iPod?' Game: ARTIST VERSION!
Nope , never heard of it Sex Pistols
-
THE VACCINES
yes , it did :awesome: I bought the album 2 days ago FUCK , I LOVE THEM ! :wacky: :bomb:
-
I am currently listening to....
A Lack of understanding - The Vaccines :wacky:
-
Your favourite 5 bands at the moment... in no order are...
The Vaccines Mgmt Arctic Monkeys Kasabian Dire Straits
-
I am currently listening to....
If you wanna - The vaccines
-
THE VACCINES
I second that Nice pictures emmalouise :wacko: thanks ! :nice: @mathieu : hmm , too bad ... But it was really good at Werchter , right ? :awesome:
-
Would you marry??? *For the girls
No Noel Fielding
-
The 'Is It On Your iPod?' Game: ARTIST VERSION!
No The Vaccines
-
(game) The Next poster...
I'm going to Gent with a friend :nice: tnp is working today
-
Belgen op Coldplaying?
jep , dat heb ik gemerkt :inquisitive: :p 't schijnt dat Simple Minds écht niet goed waren op Rock Zottegem... Dus dan heb ik toch goed gekozen :awesome:
-
The 'Is It On Your iPod?' Game: ARTIST VERSION!
no The Temper Trap
-
THE VACCINES
Will you go to their next show in the Ab ?
-
(game) The Next poster...
it's yet to "begin" ... so ... tnp is doing nothing today
-
I am currently listening to....
If You Wanna - The Vaccines
-
THE VACCINES
wow , this shit is really good ! :bomb: :wacky: :lol: The other day I wrote on their wall something like : " Oh , too bad you play so many gigs and not one in Belgium :( " and in the evening , I went on facebook again , and I saw they just announced a gig in Belgium ! :awesome: I'm a happy person :dance:
-
Belgen op Coldplaying?
mja , als je naar de leeftijd kijkt die daar naartoe gaat , die zelf geen idee hebben waarom ze zo een bandje hebben :P
-
(game) The Next poster...
nope tnp is tired
-
Artist vs. Artist Game...
Coldplay vs. Muse
-
Belgen op Coldplaying?
Idd , rot-systeem als je er niet van weet , toen we toekwamen tijdens Selah Sue , zijn we niet naar voren gegaan , en wisten dus niets van die bandjes ... en ze waren dus op... Dus we zijn heel de weide gaan afzoeken , naar mensen die aan bandje hebben en dus zo met een chips-zakske het willen aan ons "overdragen" gelukkig hebben we er zo 3 gevonden.... maar anders was ik wel vree vies geweest :P
-
Belgen op Coldplaying?
Idd , Kasabian stond ééécht te vroeg ... Gisteren ben ik nog eens naar de wei gegaan , voor Tw Classics .... pfhieeeeuw , Rock Wechter is duust-keer beter dan tw :p en hat was een ander systeem voor de poortjes en het eerste vak ... De eerste die er waren , kregen een bandje , en dus die waren zeker van hun plaats , hadden ze dat op Werchter , dan zou het een stuk aangenamer geweest zijn ! :p
-
The 'Is It On Your iPod?' Game: ARTIST VERSION!
Yes , definitely ! :wacky: Vampire Weekend
-
Belgen op Coldplaying?
Ik ook , Ik vond Kasabian mss zelf de beste van heel rock wercher :confused: :/
-
Belgen op Coldplaying?
Ik heb niet gekeken gisteren :confused: Khad de samenvatting al eens gezien en er zit geen Kasabian in :cry: