Everything posted by Acquiesce
-
Would you marry??? *For the girls
NO !! Ian (admin) :P
-
Artist vs. Artist Game...
Vampire Weekend vs. Stereophonics
-
Would you marry??? *For the girls
I don't know , he's pretty funny , but to live with ... Ian Brown
- The one word story.
- The one word story.
-
This thread has the word CAKEHMICH in it, GET OVER IT !!
ooh , well isn't that a good thing ? then you win for sure :awesome:
-
The 'Is It On Your iPod?' Game: ARTIST VERSION!
No Pete Doherty
-
This thread has the word CAKEHMICH in it, GET OVER IT !!
I'm Very good ! I got good news today ! :wacky: You ? :cheesy:
-
White Lies
White Lies are coming to Rock Werchter , the day I go :freak: :wacky:
-
This thread has the word CAKEHMICH in it, GET OVER IT !!
hi :cheesy:
-
I am currently listening to....
^:lol: Back in the USSR - The Beatles
-
I am currently listening to....
Stereophonics - She's Alright
-
I am currently listening to....
Mgmt - Time To Pretend
-
I am currently listening to....
Mgmt - kids
-
Your favourite 5 bands at the moment... in no order are...
^ 2 belgian bands :awesome: !
-
I am currently listening to....
A Flock of Seagulls - I Ran (So Far Away)
-
Belgen op Coldplaying?
@doritji : ge hebt volledig gelijk ! Ik vind het ook schandalig dat er geen nachttreinen zijn ! voor u2 wel ?? en op RW komt er meer volk ! :snobby:
-
The 'Is It On Your iPod?' Game: ARTIST VERSION!
:lol: No Sparklehorse
-
This thread has the word CAKEHMICH in it, GET OVER IT !!
I was nice talking to you too ! :hug: byeee ! :kiss: too bad you have to go !
-
This thread has the word CAKEHMICH in it, GET OVER IT !!
What 7 ? detentions ? I mean , just stay an hour a school , I wouldn't mind , I would not care I I were to late , I could use it as an hour of study , I only wish we had that ! Then I could be even more mean to teachers ! :evil:
-
Belgen op Coldplaying?
Kom naar Rock Zottegem :awesome: , relatief klein , GOEDKOOP voor de namen die er zijn , Vééél sfeer naar 't schijnt en echt nog goeie namen ...
-
This thread has the word CAKEHMICH in it, GET OVER IT !!
I know right :freak: Luckely for me , I never got it , but I was veeeeerry close to it last year :p
-
Belgen op Coldplaying?
Rock Zottegem en voor de rest weet ik nog niet , hangt ervan af als we nr frankrijk gaan of niet ... en de meeste festivals dat ik nrtoe wil zijn in Augustus... en als we op reis gaan , dan is dat in Augustus :\ en ja , er zijn nog geen namen , dus ik plan nog niets , omdat ik puur voor de muziek ga ! ;)
-
This thread has the word CAKEHMICH in it, GET OVER IT !!
Well , if we're not in class when the bell rings , we have " een soort van nota" if you have 3 like those , we get detention , It sucks , I mean , we have to rush a whole day long !! the bad thing is , we don't have afterschool detention , I mean , I'd love if we had that ! We only have "ZATERDAG" studie ! ::angry: 3u op de zaterdag komen !!! :disappointed:
- Belgen op Coldplaying?