May 21, 200521 yr cause you have been here for such long time hiden!...is time to get out of the darkroom...haha... :)
May 23, 200521 yr Author exactly...where is he!?...rodriguito...podrias poner tu traserito en este thread!?... :P
May 25, 200521 yr Author q grosero eres!...todos los niños son iguales!... :cry: bueno menos reno! :P
May 25, 200521 yr :stunned: *is fan of ren & stimpy* :embarrased: And nah, reno is another nickname but it sounds better than Renato :dozey:
May 26, 200521 yr Author proud and loud baby!... :smug: y elr odrigo sigue sin aparecer!... :cry: ..caras ni vemos...corazones pos menos! :dozey:
May 26, 200521 yr el rodrigo? creia que eso solo de dice aqui... :stunned: por cierto siempre nos regañan por decirlo :dozey:
May 26, 200521 yr Author ya seeeeeeee...es asi como q medio feito...me da risa cuanod escucho q dicen la joy o la joyce! :lol:
May 27, 200521 yr Author :lol: ...I could say so...but after a pm...I know he´s out there...he´s studying!...you know test everywhere! :rolleyes4:
May 27, 200521 yr Author ching*** contigo maryfer!...roro...es rodrigo...del defectuoso DF...MEXICO!... got it?
Create an account or sign in to comment