September 1, 200619 yr P.S. cmq la foto...è proprio...bella! x te ovviamente! :D nn è esattamente il mio di tipo....ma il tuo...si! :wink3:
September 1, 200619 yr Author P.S. cmq la foto...è proprio...bella! x te ovviamente! :D nn è esattamente il mio di tipo....ma il tuo...si! :wink3: :rolleyes:.......:heart:
September 1, 200619 yr in ke senso??ha ancora i capelli lunghi? wow la mummy!!:o a me sembra ke sia ancora + alto, aveva gli okkiali, i capelli lunghi e all'indietro ....come se fosse venuta una fortissima ondata di venro di fronte a lui e i capelli gli fossero rimasti indietro!!! :laugh3: ovviamente...NN DEVI DIRGLI STE COSE!!! x la Mummy...e io ke credo ke tu nn ti saresti minimamente stupita! x me è stato un pò uno shock anke xke dopo ke Miriam ha pagato (anke x me) mi ha proprio guardata e saluata! :o....terrore...:P no dai...xò mi ha fatto strano! :P
September 2, 200619 yr it´s just a change in my, something... Hey marek!!how are u doing?:) hi! doing super,who is the man from your sig?:cool:
September 2, 200619 yr Hi Bea!!! i know that the message was for Giuly but...how are you?? :kiss: Hey anna friend :kiss: how are you doing? I'm ok, busy studing for uni exams this september. (4th september; accounting. 5th september; english-writing. 6th september; engish-speaking. 8th september; geography).
September 2, 200619 yr Hey anna friend :kiss: how are you doing? I'm ok, busy studing for uni exams this september. (4th september; accounting. 5th september; english-writing. 6th september; engish-speaking. 8th september; geography). Ehi bea! i'm ok too thanks! :kiss: WOW! :o :o there are a lot of things! :o the 11th of September starts school ...and i have one latin exam to do! :( btw you have to do more things! good luck for your exams!!! :kiss:
September 2, 200619 yr Author hi! doing super' date='who is the man from your sig?:cool:[/quote'] :D:D:D well it´s an actor who played in the O.C...do u know it?...anyway his name´s Michael Cassidy, and I absolutely adore him:heart::D bytheway tomorrow I´ll probably go back to Italy and Won´t have the internet connection for a long time, :cry: so I have to say goodbye to u, I won´t be able to come here 4 a while, so...I hope I hear from u soon and that you´ll be ok!;) Bye Marek:kiss::kiss:
September 2, 200619 yr xke avevo appena finito di leggere il mes di Bea quando tu hai fatto lo squillo!
September 2, 200619 yr Author :D vedi??? ...bene...allora eravamo rimasti a lomb(ke stanotte ho anke sognato!!:stunned:......... :o....lo riconosci???---beh io nn ho parole xké apple ha fatto la damigella nel suo matrimonio(o qlcs del genere!!!)
September 2, 200619 yr è quello di Love Actually! cmq niente, giovedì dopo essere rimasta scioccata da Lomb (ke ho visto anke oggi al bar con...suo papa! :o) nn c'è nient'altro di degno di nota....anzi si! sono andata da Block e c'era il tuo BIONDINO! :P
September 2, 200619 yr Author KE FIGO!!!:D:D:D:D ah!!! mi fai vero la copia di PROOF??:D...cmq appena arrivo fuoric troveremo, no???...andremo a fare 1 giro...O?....sai, devo andare a spaventare 1 pó di gente in giro cn il mio sorriso:embarassed:
September 2, 200619 yr ...nn commento la parte finale del mess...:dozey:....cmq tu quando vieni fuori?
September 2, 200619 yr Author eh tutto(come sempre) dipende dal tempo...se domani é bello rimaniamo que cos´la sera possiamo anke and alla festa di complex di mia zia e poi partire lunedí alle 4 di mattina(:stunned:)...ma se invece piove &Co potremmo anke partire domani....boh,´vedremo...:rolleyes:.....cmq....:lol: guarda ki c´era al concerto di madonna!!!:D
September 2, 200619 yr Ah ok...xke tipo io lunedì sono giù da Ilario...e anke giovedì molto prob...ke flebo...
September 2, 200619 yr Author eh...al massimo facciamo cm l´altra volta ke c troviamo dopo..... cmq....m sa ke adesso vado a farmi 1 giro, quindi se sparisco sai xké...
September 3, 200619 yr Ehi bea! i'm ok too thanks! :kiss: WOW! :o :o there are a lot of things! :o the 11th of September starts school ...and i have one latin exam to do! :( btw you have to do more things! good luck for your exams!!! :kiss: yeah here too, my cousin starts school next 11th september too. Oh latin exams... i was bad on these exams... thanks a lot, good luck for your exam too. :kiss: :student: I don't have more things to do... although i don't know yet when the course starts.... and wait i wish i get a job and they call me to work as a cashier this month. *cross fingers* If not i will try to do all the practices i have to do at uni this year.
September 3, 200619 yr yeah here too, my cousin starts school next 11th september too. Oh latin exams... i was bad on these exams... thanks a lot, good luck for your exam too. :kiss: :student: I don't have more things to do... although i don't know yet when the course starts.... and wait i wish i get a job and they call me to work as a cashier this month. *cross fingers* If not i will try to do all the practices i have to do at uni this year. I hope that they call you for work! :kiss: i have the debt in latin and i want pass it! :D but i don't thin so... :(
September 3, 200619 yr Ehi Chris hoe are you?? :kiss: the 11th of September stars school! :( and i'll can read your mess only the Saturday night! it's so sad... :(
September 4, 200619 yr :D:D:D well it´s an actor who played in the O.C...do u know it?...anyway his name´s Michael Cassidy, and I absolutely adore him:heart::D bytheway tomorrow I´ll probably go back to Italy and Won´t have the internet connection for a long time, :cry: so I have to say goodbye to u, I won´t be able to come here 4 a while, so...I hope I hear from u soon and that you´ll be ok!;) Bye Marek:kiss::kiss: what person was he? i am watching the whole O.C. omfg! my fav person of this world is Seth:nice:
September 4, 200619 yr I agree with you Marek! Seth is the Best in OC! :P Who is the person in you av.?
Create an account or sign in to comment