August 31, 201114 yr Fast nej. Finland tillhör inte skandinavien, det är egentligen bara Sverige och Norge som är den skandinaviska halvön. men danmark brukar också räknas till skandinaven i vissa sammanhang för att danska är ett skandinaviskt språk... Där emot är ju Finland, sverige, norge, danmark och island alla Nordiska länder! Vi borde kalle den här tråden för nordisk så att alla får va med :P Finland må gerne være med i denne tråd. Jeg ville bare ikke forstå hvad de skriver men pyt med det :)
August 31, 201114 yr Land tid siden den sidste indlæg her....hallo til alle fra Norden herind :) Jeg glæder mig så meget til Mylo Xyloto og jeg håber at Coldplay kommer til Herning igen :) Åårr.. Det kunne være skønt. :) Jeg håber de kommer igen i 2012. :)
August 31, 201114 yr Åårr.. Det kunne være skønt. :) Jeg håber de kommer igen i 2012. :) Billboard nævnte en arena tour i December 2011 i Europa, så måske får vi at se dem før 2012? :O For resten, tror du at den MX deluxe edition vil være tilgængelig i DK? Tror nok at vi bliver nød til at bestille online
August 31, 201114 yr Billboard nævnte en arena tour i December 2011 i Europa, så måske får vi at se dem før 2012? :O For resten, tror du at den MX deluxe edition vil være tilgængelig i DK? Tror nok at vi bliver nød til at bestille online Men kan det nåes nu? Plejer billetnet ikke at lægge biletter ud cirka 4 måneder før koncerten? Det er jeg ret sikker på at de gjorde ved de billetter jeg har fået igennem dem. Jeg tror at det er en god idé at forudbestille. :) Så er du også sikker. Jeg har planlagt at forudbestille den. :nice:
August 31, 201114 yr Men kan det nåes nu? Plejer billetnet ikke at lægge biletter ud cirka 4 måneder før koncerten? Det er jeg ret sikker på at de gjorde ved de billetter jeg har fået igennem dem. Jeg tror at det er en god idé at forudbestille. :) Så er du også sikker. Jeg har planlagt at forudbestille den. :nice: Jeg mener Billboard nævnte at billetter ville sættes til salg ca samtidig med album udgivelse. Og jeg kan ikke forudbestille deluxe edition endnu (har spurgt i både stereostudio og TP musik) Hvor har du forudbestilt den henne??
August 31, 201114 yr Jeg mener Billboard nævnte at billetter ville sættes til salg ca samtidig med album udgivelse. Og jeg kan ikke forudbestille deluxe edition endnu (har spurgt i både stereostudio og TP musik) Hvor har du forudbestilt den henne?? I didn't knew that. :surprised: Jeg venter på at Coldplay.com skriver at den kan forudbestilles. :nice:
October 19, 201114 yr Vinn billetter til Senkvelds Coldplay-fest Lykke til, dere som er over 20 år.... :cry:
November 22, 201114 yr Hvordan går det med jer alle sammen? :awesome: Fint. Glæder mig til at se at Coldplay kommer til Danmark igen :)
November 24, 201114 yr Vinn billetter til Senkvelds Coldplay-fest[/url] Lykke til, dere som er over 20 år.... :cry: Hvor mange af jer var med? Jeg var der, og det var så cool! Chris smilede til mig! :dazzled:
December 11, 201114 yr Är det någon som vet koden till förköpet för spelningen i Köpenhamn den 28 augusti? :) Jag har verkligen letat överallt jag har kunnat men kan inte hitta någonting..
December 27, 201114 yr Hej. I aften fra SVT2 kl. 21:30 - 22.00: Hittenes historie According to my TV programme it will be about Coldplay: Viva la Vida Loca (1)
December 27, 201114 yr Just got this via email to the siteColdplay-special (Viva La Vida) on TV and stream Some news I think will be very interesting for Coldplay-fans worldwide. A new produced special TVshow on the Coldplay-song Viva La Vida-show will be broadcasted on Swedish telly (SVT2) on December the 27th 22.30 (uk-time - 21.30 local time). Right after it's premiered it will be available for free as stream (worldwide) on SVTplay (http://www.svtplay.se). For 30 days. Part of the show ( voice over) will be in Swedish but I think pretty much anyone will enjoy watching the show anyway. Here's a short teaser: <object width="416" height="258"><param name="movie" value="http://svt.se/embededflash/2655382/play.swf"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><param name="allowfullscreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="sameDomain"></param><embed src="http://svt.se/embededflash/2655382/play.swf" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="sameDomain" width="416" height="258"></embed></object> This is a rough translation of the pressrelease In the history of popmusic there's a few songs that get so popular that they end up like universal anthems. Far away from the charts, the fanclubs and the glossy music-magazines. Viva La Vida is defenitely one of them. Besides reaching the top on almost every chart all over the world it has made Barcelona FC play the shoes (I'm sure you have a far better expression for this in english!) of all their competetors on the pitch. Since it's release in the spring of 2008 it has been played everywhere. Even in space! In the premiere-episode of "Hitlåtens Historia" (The story behind the hitsong) Chris Martin tells the exciting story of the song he wrote in 10 minutes but Coldplay spend over a year to record. Besides the band the show will feature an Italian punkviolinist (Davide Rossi), an astronaut (Douglas Hurley), a NYU musicproffesor (Dr. Lawrence Ferrara), a footballcoach (Pep Guardiola) and Coldplays fifth member (Phil Harvey). best Magnus Broni producer SVT Hope that is of interest to some folk, if it is, please record! :D
December 28, 201114 yr Doc is in MM, thanks to zzz :D 2011-12-27 Hitlåtens historia - The creation of Viva La Vida
Create an account or sign in to comment