Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Swedish Coldplay fans, represent!


Bucky42

Recommended Posts

Jag har börjat tagga ganska rejält nu :D

Vilken tid har ni tänkt börja köa? Jag har jättesvårt att bestämma mig. Vill inte stå allra längst fram men inte alltför långt bak heller.

Link to comment
Share on other sites

Jag har börjat tagga ganska rejält nu :D

Vilken tid har ni tänkt börja köa? Jag har jättesvårt att bestämma mig. Vill inte stå allra längst fram men inte alltför långt bak heller.

 

jag har sittplats, men ska komma väldigt tidigt och se förakten och så :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Jag ska gå den 30e! Är sååå taggad herregud vad fantastikt det kommer bli, o med alla xylobands aaah!

 

Jag har ståplats och har aldrig haft det på konsert förut. När tror ni folk kommer börja köa? Och sen undrar jag vad man tar sig till ifall man måste gå på toa när man sprungit och tagit en plats, då lär man väl inte få tillbaka den sen när man måste ta sig igenom hela folkmassan? Men det är ju inte troligt att man lyckas att inte bli kissnödig efter flera timmars köande, sedan under timmarna inne i arenan innan själva Coldplay kommer ut. Jag har lite småpanik över detta, någon som vet?

Link to comment
Share on other sites

Ska också dit och guuuuuud vad jag kommmer fucka ur, haha! Jag har inte heller haft ståplats och är också osäker på hur länge jag "behöver" köa, vill inte stå längst fram men inte bakom mitten. Ska nog stå från typ 14-tiden. Min mamma har lovat att köa med mig så hon kan hålla min plats i kön då jag behöver gå på toa eller äta, så det är perfekt! Har väl tänkt gå på toa strax innan insläppet så jag slipper göra det när jag väl är därinne och inte har nån som kan hålla min plats :) Om du har sällskap så är det nog inga problem.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej.

Jag söker ett hardcore Coldplay-fan, som gärna varit det en längre tid, för medverkan i radio. För att det ska gå i lås behöver man vara i Stockholm onsdag förmiddag.

Maila mig och berätta lite om dig själv, hur länge du gillat Coldplay, hur många spelningar du sett, varför de är så bra osv till: [email protected]

Vore toppen om ni ville hjälpa mig med det här! För några svenska superfans måste ju finnas?

 

Tack!!

Mvh,

Matilda

Link to comment
Share on other sites

Hej.

Jag söker ett hardcore Coldplay-fan, som gärna varit det en längre tid, för medverkan i radio. För att det ska gå i lås behöver man vara i Stockholm onsdag förmiddag.

Maila mig och berätta lite om dig själv, hur länge du gillat Coldplay, hur många spelningar du sett, varför de är så bra osv till: [email protected]

Vore toppen om ni ville hjälpa mig med det här! För några svenska superfans måste ju finnas?

 

Tack!!

Mvh,

Matilda

 

jag är ett hardcore fan sedan ett långt tag tillbaka, bor dock i skåne och ska se på den konserten i Köpenhamn. :)

Link to comment
Share on other sites

Hej.

Jag söker ett hardcore Coldplay-fan, som gärna varit det en längre tid, för medverkan i radio. För att det ska gå i lås behöver man vara i Stockholm onsdag förmiddag.

Maila mig och berätta lite om dig själv, hur länge du gillat Coldplay, hur många spelningar du sett, varför de är så bra osv till: [email protected]

Vore toppen om ni ville hjälpa mig med det här! För några svenska superfans måste ju finnas?

 

Tack!!

Mvh,

Matilda

Vad är det för radio? Och när? :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 10 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×
×
  • Create New...