Everything posted by Evori
-
EVAAAAAAA!!!!
:sneaky: sardina con peces a su alrededor :rolleyes: fiiuuuu nadaba la sardinita, fiiuuuu :stunned: :lol: :lol: :kiss: i like my nickname on your sig... :lol: howard... ¬¬ :cool: but your smiley isn't here :( oh caca
- EVAAAAAAA!!!!
- Noni !!!
- Léa!
- Léa!
-
EVAAAAAAA!!!!
:stunned: mwhahahahahahahaha :lol: :lol: :lol: swimming in her ocean :lol:
- Léa!
-
Noni !!!
:o ou lala... i'm back... and i find that... :stunned: hey, caca sisters... don't leave me alone :dozey:
-
International Melonism
haha :lol: *eeeeeenvy* :rolleyes: :sneaky:
-
dime cosas que no se sobre ti
yeaaaaaaaaaaaaaaaaah everyday... :sneaky: :lol:
-
WHO IS going to v2004 !
uo! :stunned:
-
The Muse Thread - Hate This & I'll Hate You
oh great! :D but... the streets' bassist?? :o hehe you are going to be lucky watching a muse show without chris hehe :stunned: you will know how it sounds it's going to be strange... :P
-
The Muse Thread - Hate This & I'll Hate You
ouch :/
-
The Muse Thread - Hate This & I'll Hate You
It seems that Chris fractured his wrist yesterday playing soccer. Muse cancelled the show tonight and will certainly cancel some next gigs... more info soon. :stunned: from http://www.microcuts.net/uk and... the piano solo from b&h has been cut!! :angry:
-
dime cosas que no se sobre ti
aamm... weno pues te lo recomiendo ;)
-
EVAAAAAAA!!!!
ya, q mala suerte nena... pero eeeeeespeeeeera, tankilaaaa :kiss:
-
Léa scares me sometimes......
:rolleyes: ssssshh :sneaky:
-
EVAAAAAAA!!!!
jajaja pipiola :lol: :lol: no solo x eso... mis amigas como q no le gusta, aunq no hayan ido aun :dozey: y claro pa' ir solita... :( traaaaanquila, todavia no hay nada aun oficial oficial... espera unos dias como mucho el domingo, pero supongo que si anularan mas conciertos lo dirian ya, porque una lesion en la muñeca se sabe lo que dura... digo yo :stunned:
-
International Melonism
no tengo camara de fooootos :cry: jooo, weno yo hare fotos en mi mente! :lol:
- Léa scares me sometimes......
-
EVAAAAAAA!!!!
el 22 de agosto! :D (tu taras viendo a muse... :sneaky: ) pues claro q tenemos q ir... sabes cual fue la ultima, weno y la primera, vez q fui? el 22 de agosto del año pasado!! :lol: con los q fui a benicassim! :smug: al dia siguiente, con los amigos de siempre me toco paxanga... :dozey:
-
The Muse Thread - Hate This & I'll Hate You
i know!!! i felt the same before xacobeo... :stunned: tom kirk is the connection between the band and the fans... :P oooh sad and bad news... pfffff :cry: [ jajaja hay un mal de ojo!!! :o ]
-
EVAAAAAAA!!!!
yo solo fui a la cena, porque luego a ver... como que meterme en una disco de esas pastelosas llena de sobones... como que pfffff :dozey: pero la cena estuvo bien, la proxima supongo que sera para mi cumpleaños... :idea2: y como que dudo que vayamos al razz... :dozey:
-
Léa scares me sometimes......
haha :lol: but after a shower i feel better :smug: clean :lol: :lol:
-
The Muse Thread - Hate This & I'll Hate You
well... there's nothing official yet... but i've read some gig in usa have been canceled :stunned: nothing about v-festival... :( we should wait to what tom will say about it :idea2: