Everything posted by playflocold
-
For Coldplay section's chatterers !
the whole guy :laugh3:
-
For Coldplay section's chatterers !
guy...:rolleyes:
-
For Coldplay section's chatterers !
ophelie...check out your guestbook...i think you have to delte something again :rolleyes:
-
German Fans?
^^ich hab mich dann doch lieber für matrix entschieden sry :laugh3:
-
For Coldplay section's chatterers !
ich komme aus GERMANY :tongue: you?
-
For Coldplay section's chatterers !
- For Coldplay section's chatterers !
i'm so proud of it :smug: edit/ goes lookin again ophe :D- Coldplay at Nordic Awards 2005 29/10/05
hey carie...it's the first time i see you here :nice: welcome!- German Fans?
^^wollte die sarah nicht film gucken?- Post pix of anyfin u want part1
^^ohh so far away from göteborg ): but very near to the sea!!!- the larry cool guy thread
hey lars....wusste gar nicht dass die mädels so auf die fliegen....- The Official I miss you Thread
still the swedish girl....and nicole....- For Coldplay section's chatterers !
hehe avete visto quell'immagine di berryman io avete inviato?- Just A WHISPER....
^^yep ich hab auch urlaub.... aber ich hab keine zeit spazieren zu gehen oder so... ich muss zum arzt und zum optiker weil ich neue kontaktlinsen brauche... aber naja die woche ist ja NOCH lang...- For Coldplay section's chatterers !
ouh...it's not weird....it's not for everyone...just for those who want :) in fact it was an italian and a french cours... so you see i'm a multi-speaker :tongue:- Just A WHISPER....
oho danke für den tv tipp.... dann follow ich dir wohl mal :D- Post pix of anyfin u want part1
^^so we're 3 now??? you need a big room then, sofia :tongue:- For Coldplay section's chatterers !
haha i think it was nettie.... but it means they're fuckin cool... edit// awww that "frohe ostern" must be from you! grazie! btw ho comunicato mólto italiano con il carla attualmente- (game) The Next poster...
yep the next poster can't live without mobile- What are you listening to RIGHT NOW?
fat freddy's drop ~ this room- For Coldplay section's chatterers !
:hat::mellow:- Just A WHISPER....
haha vll sieht man sich später ja nochma... tschööö~ jules :nice:- For Coldplay section's chatterers !
^^i like kara's... :cool:- Just A WHISPER....
und ich guck grad nebenbei....jaja das waren noch zeiten...haha....ich glaube das ist der sprecher von diesem merlin zeichentrick film....kennste den?- German Fans?
- For Coldplay section's chatterers !