Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

marianatsl

Members
  • Joined

  • Last visited

  1. I can't believe I didn't buy my Rock in Rio card in time... I'm hoping for the gods that they will put a second batch up for sale at some point, before general sale starts... :bigcry:
  2. i'm sure there will still be tickets. I'm gonna persuade my grandmother to buy me the Christmas whatever thing for me now, coz I still need to buy U2 + Muse's ticket!!!! :dance:
  3. Loooooooooore, come to RIOOOOOOOOOOOOO!!! Sorry everyone, but I need to do this: SQUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :dance:
  4. Li, mandei um PM pra vc sobre o twitter. espero que de tempo de vc ver!!!! :kiss:
  5. I'm at wooork. I can't watch the videos!!! :bigcry: It seems like everyone had an amazing time at the concert. that's so awesome!!!!
  6. for Chris bday they'll be in Sao Paulo. It's on the 2nd and that's the day of the Morumbi gig... PS: Just replied your PM, juan! :nice:
  7. marianatsl replied to heineken's topic in International
    esse show eu decidi que não vou tirar fotos. quero aproveitar do inicio ao fim sem me preocupar em tá tirando foto de nada... mas tenho certeza que todo mundo vai tirar milhoooooes pra voces poderem aproveitar!!! :nice:
  8. marianatsl replied to heineken's topic in International
    /Paty Achei um site que faz as camisetas. Ve se tu consegue juntar a galera num e-mail que quando eu tiver a imagem eu mando o site e o arquivo com a imagem!!! :kiss:
  9. marianatsl replied to heineken's topic in International
    :laugh4: depois eu posto em algum lugar aqui... nao ta no computador pq tirei direto no celular... tá no twitter... http://twitpic.com/photos/marianatsl
  10. marianatsl replied to heineken's topic in International
    Do ingresso? :uhoh:
  11. marianatsl replied to heineken's topic in International
    PS: Meu Ingresso chegou. ele é lindoooooooooooooooooooooooooo :love:
  12. marianatsl replied to heineken's topic in International
    Paty, pedi pro Semy (Zemy_101) alterar o design da camisa que ele fez pra Wembley e mudar a borboleta pra verde (aí a camisa fica verde e amaerla) e trocar Wembley por Brasil. ele disse que vai fazer e manda pra mim o arquivo essa semana!!! Vou ver se tem algum site - tipo cafepress - que faça a mesma coisa e a galera pode comprar a camisa online. No profits, nada. só pra quem quiser ir como Coldplaying!! Assim que eu receber o arquivo aviso. A lista de e-mails é uma boa ideia, se você conseguisse organizar isso ia ser muito legal. Acho que deveriamos fazer a parada dos glowsticks amarelos, porque fica muito legal, e a gente pode distribuir na fila mesmo, já que os tubos com um mooonte nem é tão caro. enfim. aos poucos vamos nos organizando... beijoooo
  13. marianatsl replied to Reilly's topic in The Lounge
    Cold is kicking ass. told you, Reilly!!
  14. :laugh4: I had to come in this thread. it just made me laugh too much!!
  15. I wish White Lies was still with them. oh, and Girls Aloud. Because they are the awesomest!!!! :laugh4::laugh4::laugh4:

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.