Everything posted by Kroket
-
The INITIALS game
I had this idea after the MX initials app showed up. You write down your initials (or if you don't want to use your real ones, just write down 2 letters). The next person has to come up with a famous person, fictional character or whoever that has the same initials. Let's start with mine: NC
-
The Keeper Thread
Can I keep the Paradise video please?
-
Paradise *OFFICIAL MUSIC VIDEO!* (Youtube Video In First Post, plus 1-10 elephant poll))
Haha, I had a good laugh and at the same time a complete WTF-moment :D All those little elephants on top of this page, cute :nice:
-
Flight to Madrid Butterfly Project - Post yours!
Very artistic! :) I tried to add my own personal touch, but didn't turn out so great, so ditched the paint.
-
Belgen op Coldplaying?
Krijgt ge misschien extra tijd voor uw toetsen ;)
-
Flight to Madrid Butterfly Project - Post yours!
Nah, it's already in Spain by now :) queueing for a place on the screens
-
Belgen op Coldplaying?
Ouch, klinkt pijnlijk :( Hopelijk hebt ge er verder niet te veel last van. Mijn geschrift is zo al verschrikkelijk, laat staan dat ik het met 2 vingers moet doen. : thumbsup : :thumbsup:
-
Create your own personalised Mylo Xyloto artwork
Beautiful!
-
Belgen op Coldplaying?
Oei, wat hebt ge aan de hand? (he he, hebt ge em :p)
-
Belgen op Coldplaying?
Piep! Ja, ik heb ook nog altijd niks ontvangen. Begon mij ook al af te vragen waar ze blijven, was gaan kijken op de ticketsite en ook bij mij staat er nog steeds 'betaling ontvangen'. We zullen nog eventjes geduld moeten hebben. Dus no worries, he Celien :)
-
Flight to Madrid Butterfly Project - Post yours!
I made a printscreen of the butterfly before I sent it. I think the butterfly showed up after sending it as well. Surrounded by little butterflies. You can take a screencap of that too.
-
Flight to Madrid Butterfly Project - Post yours!
- Coldplay's Twitter
Oh cool, made myself a pretty pretty butterfly too :)- Coldplay's Twitter
You and me baby are nothing but mammals..... :D- NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)
Oh, te vrijdag al? Ik heb die pop-up edition besteld, maar da komt pas in december. Ik zou eigelijk al nimmer weten wat daar allemaal in zit. De gewone versie niet zeker? Misschien dat ik van't weekend in de Free Record Shop van Lommel geraak. Ondertussen heb ik het album toch al beluisterd :p- Ellen and Stephan - 2 Coldplayers Wedding in Brasil <333
Oooh, congratulations to the both of you! Now I know why you moved to Brasil, Stephan :D Please, do post the pictures of the cake table! Yum yum- Will Mylo Xyloto leak? ** EFFECTIVE 16-10 LINKS NOT PERMITTED ** (PART II)
Could someone send me a link too please? Would be greatly appreciated :)- [17-Dec-2011] Coldplay @ Ahoy, Rotterdam, Netherlands
:D Hopefully for you someone will find it rubbish enough to sell their tickets Might be me, who knows, won't be able to listen until I get home :p .... NAH, no way I'm selling my ticket!- NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)
Je mag mij een link sturen ja! Ik heb mijn pop-up edition al lang besteld hoor :D Als we onze collecties kunnen aandikken, moeten we dat doen he!- NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)
Oh is het dan toch gelekt? Ik zag ineens heel veel posts in the Leak thread, maar nog geen tijd gehad om te lezen. Hmm wat ga ik doen?? Ik ga me straks niet kunnen inhouden denk ik. Moet je er een speciale link voor hebben?- NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)
En dan hebt ge altijd iets nieuws om naar uit te kijken! :D Edit: Oh POC is er. Kut dit ik opt werk ben, nu kan ik het nog niet beluisteren :(- [18-Dec-2011] Coldplay @ Sportpaleis, Antwerp, Belgium
Thx for the link! Won't even be trying to win this, my french sucks :p- NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)
Of uit Brazilië! :) Verhuisd Stephan?- Alphabet Game
- A-Z of World Cities
- Coldplay's Twitter