Everything posted by Kroket
-
Belgen op Coldplaying?
yep, lang leve coldplaying :p
-
Belgen op Coldplaying?
haha dan zal het toch al ni verhongeren Man, ik verveel me dood opt werk. Ist nog geen 5 uur???
-
Belgen op Coldplaying?
aww lief, hopelijk komt het dan goed terecht :)
-
Belgen op Coldplaying?
Oh schattig. Bij ons int straat loopt er al 2 weken een wit konijntje los. Ze zijn aant werken bij ons, heel de straat ligt open en dan ziet ge dat konijntje soms huppelen door het zand. Heb geen idee of het een wild is, of ergens is gaan lopen. We kunnen er allesins niet dichtbij komen. Zo'n lief dingske :nice:
-
Belgen op Coldplaying?
Ah ok, hebben jullie paarden dan ofzo voor dat hooi?
-
The Barbecue Thread
^enjoy your sausage :p I'm going to a bbq on Sunday. Let's hope the weather stays this good.
-
Belgen op Coldplaying?
Echt stom! Maar ja, beter als in de klas zitten zeker. Wou dat ik nu buiten kon gaan zitten en effe in de zon liggen mmm
-
Belgen op Coldplaying?
Allez, dat zou net interessant geweest zijn... dan wilt ge eens iets zien en dan mag het niet. Zever!
-
Belgen op Coldplaying?
Al maar chance :) Ziet ge daar trouwens nog veel van die (bos)brand? (dat was toch daar he? Nu begin ik te twijfelen)
-
Belgen op Coldplaying?
Oh, toch niet zo interessant dan, ik dacht echt met een hengel :( Maar met zo'n netje... Dan moest ik nog oppassen, met mijn geklungel ben ik nog in staat er in te vallen :/
-
Belgen op Coldplaying?
Ben wel eens benieuwd wie de Jef is?? :p Echt moeten vissen ofwa? cool
-
Re-introduce yourself
Not sure I even introduced myself at all before... So here it goes: My name is Nikki, hello everyone!! :)
-
Belgen op Coldplaying?
haha, echt typisch onderwijs! De Kalmthoutse Heide, ook zo'n klassieker. Daar is iedere student ook al wel een keer geweest. Altijd plezant een excursie, keek ik altijd naar uit :p
-
When will we see the video?
16/10 would be my guess
-
Belgen op Coldplaying?
Ja, ik vond het al raar dat ge online waart. Het school is nog maar net een maand bezig en ze beginnen al met pedagogische dagen :D
-
NEDERLAND of BELGÏE (The Netherlands or Belgium)
Great :D Ik heb al schrik voor het weer tegen dan. Hoop echt dat het niet te koud gaat zijn, dat we niet gaan bevriezen tijdens het wachten buiten.
-
Coldplaying.com WINS! in Best Fansite category - BT Digital Music Awards 2011 (Roundhouse, London -
Thank you very much for that lovely review! (that guy on the screen really does look like Phil :p)
-
Coldplay GLEE episode next week?
I do like watching Glee, looking forward to next weeks episode and hear their Fix You cover.
-
Favourite B-sides?
1) Gravity 2) Moving To Mars 3) Things I Don't Understand 4) Crests Of Waves 5) Ladder To The Sun (don't think it's a B-side though, but I love it)
-
Favorite album opener/closer?
opener: Politik closer: Death and All His Friends
-
ELIMINATION GAME OF A LOT OF COLDPLAY SONGS
42 40 A Message 31 Cemeteries of London 42 Daylight 36 Don't Panic 67 Death And All His Friends 34 Fix You 53 High Speed 33 In My Place 26 I Ran Away 23 Life in Technicolor 19 Lost! 34 Lovers In Japan 53 Ladder To The Sun 19 Moses 29 Politik 56 The Scientist 54 Shiver 59 Strawberry Swing 25 Swallowed In The Sea 36 Sparks 28 Trouble 54 Viva La Vida 36 Violet Hill 39 Yellow 20
-
ELIMINATION GAME OF A COUPLE SONGS
Hurts Like Heaven 1 Charlie Brown 9
- Belgen op Coldplaying?
-
Would you marry??? *For the girls
yeah Gerard Butler
-
What's the weather like today in your town?
Today it's like the summer we didn't get. Sunny and warm. Too bad I'm stuck inside :(