Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Papillon

Members
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Papillon

  1. why does the shipping take so long? :( When can we expect them to arrive? aah I'm so impatient :lol:
  2. Papillon replied to Batman's topic in The Lounge
    this thread is hilarious! oh damn I love cats! :lol:
  3. Papillon replied to Batman's topic in The Lounge
  4. + yes no one can get enough of this...... :D
  5. Papillon replied to Batman's topic in The Lounge
    Really amazing! I love these avatars! :awesome: how much 'followercats' do you have allready? :lol: If you want to make another one, I'm in! ;)
  6. wow you can paint freaking awesome good! :awesome: It's nice done!!
  7. Papillon replied to Batman's topic in The Lounge
    Haven't read the entire thread yet, but where do all these creepy cat avatars come from? :lol: I want one too! :wacky: edit : haha these posts are hilarious :awesome: edit: Wow Thalia did you drew all these cats? awesome!!
  8. ooh that looks amazing!! :awesome:
  9. no it's beautifull ! :awesome: I really like the idea of the butterfly with musical notes leaving a trail behind!
  10. ik ken het gevoel helemaal! Bij mij is er ook geen enkele band waar ik zo veel naar kan blijven luisteren en waarbij ik alle nieuwtjes wil weten en graag naar interviews kijk enz :D en jah tlijkt zo, in het beste geval komt het nieuw album begin 2014, maar langs de andere kant klinkt da al zo lang! Tegen dat ze dan ook nog eens gaan touren en in België komen.. ooh ik wil zo graag terug naar een concert van COLDPLAAAAAY :D
  11. haha zo typisch! dan moeten meestal nog ineens alle werkjes in dezelfde week af zijn :p haha ja das ook wel epic The Master :D
  12. thanks! :D nu weet ik al welke bands ik kan uittesten tijdens mn pauzes :D kga blij zijn als die examens gedaan zijn :)
  13. okeej thx, ik ga ze een keertje uitchecke! :D
  14. ja die onderwerpen kiezen is altijd wel moeilijk, en lukt het? :D haha zalig! :D
  15. Er zijn wel andere bands die ik ook wel goed vind, maar als die een nieuw album uitbrengen vind ik dat heel veel minder spanned :) Snow Patrol, 30stm, editors, REM, M&S,... vind ik ook supergoeie groepe, maar ik zou graag nog wat nieuwe leren kenne :D Wie kan mij nog wat goeie bands aanraden? :)
  16. jaa idd "f*cking awesome"!:D ik ben ook echt zot nieuwsgierig! :D ik had helemaal nog niet verwacht dat ze al echt bezig waren met LP6 toen ik ineens las dat Chris in een interview gezegd had dat ze de naam van LP6 al hebben! maarjah waarschijnlijk zal het toch nog wel even wachten zijn op hun volgend album... :/ en ik wil terug een concert zien! maar daarvoor moet eerst nog LP6 gemaakt en gereleased worden en een tour gepland worden.. nog lang wachten dus waarschijnlijk :/
  17. jaa idd de comics moeten nog komen ! :D nog 1 maand en de eerste valt in de bus :D ben ook wel benieuwd :D ik weet totaal niet wat te verwachten van LP6 :) (en wanneer het te verwachten... :) )
  18. het is nog een beetje vroeg, maar denken jullie al aan LP6? :) ik vind het zo raar dat MX al op zijn einde loopt.. het lijkt net gisteren dat ik de liedjes voor het eerst hoorde, de nieuwe stijl ontdekte, nieuwsgierig was naar de titel, uitkeek naar de concerten etc. :)
  19. pff ja 6 weken is echt gewoon veeeel te lang :/ oh ik heb vorig jaar ook zo'n onderzoek moeten doen :) daar kruipt echt veel tijd in he :P over wat doe je? haha zalig! :lol: had ge aan niemand vertelt da ge ging veranderen? :P
  20. wow zo lang gelede!! oh amai Acquiesce, tlijkt echt geen 2 jaar :o gelukkig nieuwjaar iedereen trouwens :D pff vakantie... ni echt.. blok... :/ en Celien veranderd van editor42 naar The Doctor?:) en ik maar denken dat het toch raar was dat editor42 ineens niet meer zo actief was :P
  21. ^ :) ja idd er zijn heel wat fans met hetzelfde probleem, ik "selecteer" dan iedere keer de tekst om hem beter te kunnen lezen ;) heeft nog wel iets van verborgen berichten lezen :P
  22. ^oh ja das waar, ook bv als je aan het shoppen bent en plotseling hoor je Coldplay door de winkel :D (soms had ik ervoor dan zelfs nog niet gemerkt dat er muziek speelde :P) btw, grappig ik dacht eerst dat je alleen een smiley had geschreven, maar toen zag ik dat het witte letters waren :P haha met die witte achtergrond ha :P

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.