Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Joyce

Members
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Joyce

  1. Joyce replied to a post in a topic in The Lounge
    you see!?...dont be stupid!...=P como estas hermoso!?...=D
  2. Joyce replied to kuyot's topic in International
    mucho gusto Irving! ----------------------- Zu... guycito...se queda cooooorto en lo wapo comparado con otros ingleses!...=P por eso puse el trasero de Chris!...jaja...aunque esa tmb la tome yo del concierto con el celu!...senti q lo toqueeeee...:tongue:... ps...a mi si me gusta el cabello de Chris...es origi...y sexy! vamonos a Aguacalientes!!!!!!...no se como se ponga la feria de San Marcos...pero mis amigas ya traen todo un relajo...de ir a gdl...y a agsclts...alguien vive por alla!?
  3. Joyce replied to kuyot's topic in International
  4. Joyce replied to kuyot's topic in International
    si
  5. Joyce replied to kuyot's topic in International
    tu donde estas exactamente!?...quien eres!?...q haces!?
  6. Joyce replied to kuyot's topic in International
    ya funciona o no!? damn msn!...arrrrrrrrgh!
  7. Joyce replied to kuyot's topic in International
    ^y yo me rei d q te dio risa!...ja! :shy: :shy: q hay de nuevo!?...me imagino q nada...x q ya platicamos ayer!...ja!
  8. Joyce replied to a post in a topic in The Lounge
    everybody wants to talk with him!?...what are you reno!?
  9. ^ja!...somos dos!!!
  10. Joyce replied to a post in a topic in The Lounge
    ^ando igual...y obviamente quiero saber q onda contigo!?...no huyas renato!...y si estoy medio sentida!...asi q me debes unas buenas horas de chat!
  11. nice camu...im wondering where´s justine!?
  12. Joyce replied to kuyot's topic in International
    jaja...ya hay muchos chistes acerca de ellos... una vez q me estaba peleando con mi hermano...le dije 'cuidadito...q me hago novia del Santoy'...me salio taaan natural!...=P...:shy:
  13. Joyce replied to Gitta Rensolo's topic in The Lounge
    Dream master over here!...:waves: sometimes people think of me as a witch...several dreams are true now!
  14. Joyce replied to Joyce's topic in The Lounge
    sure...we miss your poems Ari...and now Daryl is learning spanish...he needs your support...come back soon!
  15. I think I gave you my present yesterday!...aaaaaaaaha! what about your task!?...DK!??!?!...it was!?!...wasnt!? hope you be drunk by now!...Enjoy NYc and all its lites tonite!... FELICIDADES...:wink:
  16. Joyce replied to kuyot's topic in International
    listo!...ya estas en mi lista VIP!...=D
  17. Joyce replied to kuyot's topic in International
    ok ok...pero mañana andreita...q me estoy cayendo de sueño...por fas no te me desconectes...ok!?...digo seguir en contacto!!!...okas! c yaaaaa! recomendación...el nuevo de los yeah yeah yeahs...esta de poca!
  18. Joyce replied to kuyot's topic in International
    entonces?
  19. :smile:
  20. Joyce replied to kuyot's topic in International
    achis si estoy en pleno chisme con la ZUgar y la Camille!
  21. Camille...can you log in into msn!?!?!?...I need you to do something...pls kiki...pls!!!
  22. Joyce replied to kuyot's topic in International
    ya se...super feo...ya ni se a quien creer!...lastima q este tan wapo Santoy...todo el mundo le dice a mi niño q se parece a el...y si ...tienen la misma mirada...la parte de los ojos se parecen demasiado...=S
  23. Joyce replied to kuyot's topic in International
    neta!=!?!?!??!...por q yo noooooo...me siento muy desconectada...no sabia q heidi klum habia venido a mexico!...ni q rocio durcal paso a mayor vida...ni q ahora le hechan a la culpa a erika de matar a sus bros!?....q mas!?...q mas!?...estoy desesperada por platicaaaaaaaar...
  24. back in NY...no Interpol but ME!...:wink:
  25. Joyce replied to kuyot's topic in International
    awwww...pues andaba en san antonio de las alazanas!...jajaja...despues de londres tenia q regresar a mis raices!...me gusto me gusto!... estas en msn!?

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.