Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Cris_Santos

Members
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Cris_Santos

  1. I wonder what people on this street thought about this :laugh3:
  2. He does it a lot, I just think it's exaggerated in this video and doesn't fit very well. But it's just my opinion ;)
  3. I meant on TV, in case this ends being the "official version". Or even in the video, because this is obviously going to be massive on youtube :P
  4. The first video is really beautiful, great colors, great atmosphere! But I think Chris kinda exaggerated doing weird movements... And the video doesn't bring anything "new". I'd define it as a "beautiful painting" :) The second one is cool, the ooooohhhh from the boys and Chris' smiling at them at the end is priceless. I just wanted them to put in the beggining that it's a cover video, I already fear the huge amount of "this band is plagiarising Depeche Mode" complaints!
  5. Cris_Santos replied to heineken's topic in International
    e o z no Martins? non sei :S De qualquer forma, marçou ou não março, pelo caminhar das coisas, acho que teremos sim um show no primeiro semestre do ano que vem :D
  6. Cris_Santos replied to heineken's topic in International
    Boa idéia! O email é meio esquisito "smartinz15"... será?
  7. Cris_Santos replied to heineken's topic in International
    Olha que coisa boa! Tem um comentário lá no Stormy Haze, naquele post da matéria da VEJA, de um "Sérgio" (que eu acredito que seja o Sérgio Martins, que escreveu a matéria), logo depois da gabi ter perguntado onde ele tinha anunciado que viriam pro Brasil em março de 2009: "Ele anunciou momentos depois do final da entrevista. Em seguida, a assessora de imprensa do Coldplay confirmou a informação." ÊêÊêÊêÊ :dance: :dance:
  8. Excellent news for Brazilians: the journalist that wrote the article (apparently) posted in http://www.stormyhaze.wordpress.com (our beloved Brazilian Coldplay blog) that Chris said they may come to Brazil in March 2009 at the end of the interview and after that Coldplay's press agent confirmed the information Yay! :dance: :dance:
  9. Cris_Santos replied to heineken's topic in International
    Valeu pelo link, Deborah! Ai é muita coisa! Tô escutando a entrevista da Edge radio :)
  10. Cris_Santos replied to heineken's topic in International
    Notícia de hj?? Se for, não vi não! Só vi que hj aconteceram um turbilhão de coisas! Ele disse isso há um tempo mas eu não tinha botado muita fé, na época! Será?? Hummm teremos musiquinhas novas então \o/
  11. Cris_Santos replied to heineken's topic in International
    Olá! Bem vindo ao mundo Coldplaying.com :D
  12. Cris_Santos replied to heineken's topic in International
    Aeeeeeeeeeeee :dance: Que bom que deu certo \o/ Maaaaaaaaaaaari, que legal! O Nando é gente boa! Bom show pra vcs :D
  13. Cutest couple ever!!! :nice:
  14. Green_eyes11 are you Penny Howle?? :laugh3: Your pics are freaking awesome!! Thanks for posting :D
  15. I remember seeing some videos of them there some years ago. They were pretty cool :D Enjoy!
  16. Congrats! Bring as many news as possible to us :) Aw I wish it had been announced here before it happened... Hope more true fans have won :(
  17. Happy birthday, dear Will!! :dance: :dance:
  18. Cris_Santos replied to heineken's topic in International
    Manda um pm pro Ian (busybeeburns) que talvez ele tenha como trocar! Se não der, cria outra conta e coloca a mesma foto ;)
  19. Cris_Santos replied to heineken's topic in International
    http://www.4shared.com/file/57190870/5ba3c434/Man_On_The_Moon_feat_REM_.html :dance:
  20. Cris_Santos replied to heineken's topic in International
    Perae, tô subindo ela aqui :nice:
  21. Cris_Santos replied to heineken's topic in International
    Vc quer o áudio ou o vídeo, Déborah? Eu amooooooooooo essa parceria!!
  22. Cris_Santos replied to heineken's topic in International
    É verdade, Jimmy, a versão dos políticos é 10! Eu adotava como clipe oficial fácil fácil :P

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.