June 8, 201115 yr great :cheesy: I want to say something like: thanks for being such a great teacher this year. I know I'm not always a nice girl in class but I gave the best I got to be it. I want to write more but I don't know what yet
June 8, 201115 yr great :cheesy: I want to say something like: thanks for being such a great teacher this year. I know I'm not always a nice girl in class but I gave the best I got to be it. I want to write more but I don't know what yet You can get it in Danish :): Tak for at være sådan en god lærer i år. Jeg ved, jeg ikke altid er en god pige i klassen, men jeg gjorde mit bedste for at være det.
June 8, 201115 yr You say Tak in Denmark? or in Norwegian: Tuen takk for i år, du er en kjempe flink lærer. Jeg vet jeg ikke har hvert den flinkeste jenta i klassen, men jeg gjorde mitt beste. Actually I think it sounds better in Danish.
June 25, 201114 yr Heisann, mitt første besøk i denne tråden. Kjedelig med sommerforkjølelse ... :sick2: Hilsen en nordmann med slektninger i Danmark, som akkurat nå hører på Kent.
June 25, 201114 yr SUP BRO Velkommen :awesome: hah, det er lenge siden jeg har postet her. LOL HALLO ALLE SAMMEN LOL ORJODÅDLÅ^PÅ^DLPKOIOYDH
June 25, 201114 yr Yo, dudette. Etter bildet/teksten å dømme virker du å være i god form! Mange aktive nordmenn her, eller? Er ikke veldig aktiv selv, men leser mer enn jeg skriver ...
June 28, 201114 yr Hey :awesome: Du har vist vært her en stund, men æ hakke hilst på dæ før. Prøvde å putt den ugla som bakgrunns bilde, men det funka ikke. Den e så sinnsykt kul :wacky:
July 29, 201114 yr Finder I det ikke svært nogle gange med at skifte i mellem sprogene? Jeg blander hele tiden Engelsk ind når jeg forsøger at snakke Dansk. :confused:
August 31, 201114 yr Land tid siden den sidste indlæg her....hallo til alle fra Norden herind :) Jeg glæder mig så meget til Mylo Xyloto og jeg håber at Coldplay kommer til Herning igen :)
August 31, 201114 yr Är vi finländare skandinaver? Fast nej. Finland tillhör inte skandinavien, det är egentligen bara Sverige och Norge som är den skandinaviska halvön. men danmark brukar också räknas till skandinaven i vissa sammanhang för att danska är ett skandinaviskt språk... Där emot är ju Finland, sverige, norge, danmark och island alla Nordiska länder! Vi borde kalle den här tråden för nordisk så att alla får va med :P
August 31, 201114 yr Finder I det ikke svært nogle gange med at skifte i mellem sprogene? Jeg blander hele tiden Engelsk ind når jeg forsøger at snakke Dansk. :confused: Jag gör det!!! jag har bott utomlands i nästan två år så jag har blivit jätte van vid att tala engelska. så nu blandar jag hela tiden in engelska ord i svenskan. Det är ju så mycket lättare att uttrycka sig när man prata engelska. engelskan har så många fler ord än svenskan :\
Create an account or sign in to comment