May 16, 200620 yr Hallo Noordelijke Vrienden! Ik wilde eens even weten hoe het allemaal gaat in ons koude kikkerlandje. Zo'n 9 maanden geleden heb ik mijn thuis achter mij gelaten, om het voor een jaartje Frankrijk in te ruilen. Het is hier echt wel anders, om met het weer te beginnen:laugh3:! Hopelijk zijn er wat Nederlanders die reageren op dit berichtje en die, net als ik, ongelooflijk fan zijn van Coldplay!! Reageer!
May 17, 200620 yr Zeg hallo dat mooi is om u opnieuw te ontmoeten, u hebt een dubbele draad gemaakt en dat is heel slecht, voornamelijk voor een nieuw lid :lol: :lol: :lol:
May 17, 200620 yr Zeg hallo dat mooi is om u opnieuw te ontmoeten, u hebt een dubbele draad gemaakt en dat is heel slecht, voornamelijk voor een nieuw lid :lol: :lol: :lol:
May 17, 200620 yr Zeg hallo dat mooi is om u opnieuw te ontmoeten, u hebt een dubbele draad gemaakt en dat is heel slecht, voornamelijk voor een nieuw lid :lol: :lol: :lol: i suppose you're swiss.........not dutch!!!!:D:D:D and if u speak dutch like italian........oh my god!:P
May 20, 200620 yr He must have used bablefish :) Oh and for your information i did NOT use bablefish...
May 20, 200620 yr Author hé gasten dit is een thread voor nederlanders niet voor engelsen of wat dan ook.. translation: this thread is for dutch people, read:people who talk dutch and no english or other foreigners or something like that
Create an account or sign in to comment