June 8, 200620 yr Hello all of you :) Me and the biggest Coldplay forum in Israel opened a petition for bringing Coldplay to Israel. If you want to help us, please sign! Every signature counts :) That will help our dream to come true. The petition is here: http://www.petitiononline.com/cp1232/petition.html
June 8, 200620 yr 10000000000000000000000000000000000000000000000000000 and ill love you forever :P :laugh4:
June 8, 200620 yr :) how long have you been a Coldplay fan? i never thought that other people like Coldplay here! thought im the only Coldplay-holic around :P
June 8, 200620 yr Author שנתיים... וגיליתי את הפורום בתפוז לפני שנה תצטרף :) ולמה אנחנו מדברים אנגלית? :D
Create an account or sign in to comment