October 16, 200619 yr Author :rolleyes: Hop along now Reggy Roo!!! :lol: :lol:please don't start:rolleyes:
October 16, 200619 yr Salut Mike ! :) Salut Michel!! Enfin un francais qui ose s'aventurer dans mon "thread" Sa va? Comme disait Reg, tu es nouveau dans les parages... Tu es de la Réunion. oh cool!!
October 16, 200619 yr true true better late then never..... That reminds me of that really long joke neil sent :laugh3: hows it going Mike?
October 16, 200619 yr oh cool... catching up with ppl ;) im ok... i've got some jet lag from China, it's already 4am for me... but im staying up so that by tomorrow things will be normal again :wacko:
October 17, 200619 yr Hi everybody ! :) Salut Michel!! Enfin un francais qui ose s'aventurer dans mon "thread" Sa va? Comme disait Reg, tu es nouveau dans les parages... Tu es de la Réunion. oh cool!! Oui ca va et toi ? Tu vis dans quelle endroit de la France ? :)
October 17, 200619 yr Salut Mychoo ca va? Moi, ca va bien.. Tu est 'un Coldplayfan' aussi :P Ca va aussi . :) Je suis effectivement un Coldplayfan .:dance: Content de voir qu'il y a d'autres personnes qui parlent Francais ici . :cheesy:
October 17, 200619 yr Hi reg !:) How are you taday ? Oui oui c'est vrai mais.. je ne parle pas Francais bon... je pense.. It's almost good :thumbsup:
October 17, 200619 yr Almost?! Pourqoi?! :embarassed: Noonn.... je parle bon Francais Your French is almost good . ;) It's a compliment . Tu parles presqu'un bon Francais :) @ reg : I'm good too . :smiley:
October 17, 200619 yr Your French is almost good . ;) It's a compliment . Tu parles presqu'un bon Francais :) @ reg : I'm good too . :smiley: Mike said I speak French very good.. :D
October 17, 200619 yr :stunned: No.. I had conversation with him.. argh never mind.. so my France is crap
Create an account or sign in to comment