Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

NEDERLAND thead

Featured Replies

• Replies 216
  • Views 18.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

k dacht wel echt da Vlaams een taal op zich was zenne :blank:

Hi guys... I've been learning Dutch for 6months and I need to find some article about something I like on internet on Dutch so I wanted to find something about Coldplay. Can you help me? Something short. :D Tnx

Hi guys... I've been learning Dutch for 6months and I need to find some article about something I like on internet on Dutch so I wanted to find something about Coldplay. Can you help me? Something short. :D Tnx

okay :aweosme:, I'll search something :escaping:

Tnx girls.... That will do... Now I have to translate it so I can understand everything... Will let you know how it was... :D

Hey my assigment went great... I had anarticle about Coldplay and Snow Patrol. I had to retell what the articles were about.

Dank je wel. :D

CORRECTIE, de taal vlaams bestaat nie !!!!! er bestaat alleen het 'Nederlands'

Vlaams is zelfs geen dialect ... Oost-Vlaams en Antwerps wel maar 'Vlaams' opzich = NIET BESTAAND !!!!

Dude, wie had het over de Vlaamse taal? Ik niet.

......ew ja, sowieso, hehehe .... mijn spelling correctie is standaard in Engels, dus ik check mijn Nederlands nooit :embarrassed:

Thanks

Zegt ook wat over hoeveel ik Nederlands lul op internet ...

^haha ik bedoelde dat niet grof ofzo, ik deed eigelijk gewoon mijn leerkracht na die had dat die dag met handen en voeten zitten uitleggen en ik vond het wel grappig :P

Okay :)

:hug:

Een kat die viool speelt en sparkles uit de ogen heeft komen :)

Hm, ja.

aah nu ziek het, ik had die viool niet herkent :lol:

......ew ja, sowieso, hehehe .... mijn spelling correctie is standaard in Engels, dus ik check mijn Nederlands nooit :embarrassed:

Thanks

Zegt ook wat over hoeveel ik Nederlands lul op internet ...

Same here, taal staat automatisch ingesteld op Engels. En ik maak zelf ook genoeg stomme fouten, zowel in het Nederlands als Engels, je hoeft je dus nergens voor te schamen :)

De pepernoten liggen hier al een tijdje in de winkel, chocoladeletters zijn ook al weer gesignaleerd. Het liefst eet ik sinterklaassnoep het hele jaar door. Ligt dit aan mij of hebben meer mensen hier last van? *krijgt ineens enorme trek in taaitaai*

Ja, ik eet nooit snoep (zelfs geen chocolade :shock: ), maar voor pepernoten wil ik wel een uitzondering maken. Die zijn heerlijk bij ijs met gesmolten chocolade letters! OMG

Traditie bij vrienden om altijd dat als toetje te eten rond deze tijd :D

YAY pepernootje :dance: zo lekker gister voor het eerst gegeten en k ben er nu al aan verslaafd :p

Een collega van mij is verslaafd aan chocolade pepernoten. Erg handig, er is rond deze tijd altijd wel iets lekkers te vinden als hij aan het werk is!

Ja, ik eet nooit snoep (zelfs geen chocolade :shock: ), maar voor pepernoten wil ik wel een uitzondering maken. Die zijn heerlijk bij ijs met gesmolten chocolade letters! OMG

Traditie bij vrienden om altijd dat als toetje te eten rond deze tijd :D

Dit ga ik zeker een keer uitproberen. Wat voor ijs gebruik je dan?

Gewoon vanille ijs, hahaha.

Vanille ijs en dan pepernoten eroverheen strooien en dan .... gesmolten chocoladeletters .... ZO GOED :D

^ thanks!

Vanille ijs en dan pepernoten eroverheen strooien en dan .... gesmolten chocoladeletters .... ZO GOED :D

ga ik ook eens proberen denk ik :lol:

Wow dat klinkt super heerlijk!! Ga ik eens proberen.. :dance:

EDIT: Ik ben PianoRocker :uhoh: