Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

NEDERLAND thead


FixYougirl

Recommended Posts

  • Replies 216
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hi guys... I've been learning Dutch for 6months and I need to find some article about something I like on internet on Dutch so I wanted to find something about Coldplay. Can you help me? Something short. :D Tnx

 

okay :aweosme:, I'll search something :escaping:

Link to comment
Share on other sites

CORRECTIE, de taal vlaams bestaat nie !!!!! er bestaat alleen het 'Nederlands'

Vlaams is zelfs geen dialect ... Oost-Vlaams en Antwerps wel maar 'Vlaams' opzich = NIET BESTAAND !!!!

Dude, wie had het over de Vlaamse taal? Ik niet.

 

......ew ja, sowieso, hehehe .... mijn spelling correctie is standaard in Engels, dus ik check mijn Nederlands nooit :embarrassed:

Thanks

 

Zegt ook wat over hoeveel ik Nederlands lul op internet ...

Link to comment
Share on other sites

......ew ja, sowieso, hehehe .... mijn spelling correctie is standaard in Engels, dus ik check mijn Nederlands nooit :embarrassed:

Thanks

 

Zegt ook wat over hoeveel ik Nederlands lul op internet ...

 

Same here, taal staat automatisch ingesteld op Engels. En ik maak zelf ook genoeg stomme fouten, zowel in het Nederlands als Engels, je hoeft je dus nergens voor te schamen :)

Link to comment
Share on other sites

De pepernoten liggen hier al een tijdje in de winkel, chocoladeletters zijn ook al weer gesignaleerd. Het liefst eet ik sinterklaassnoep het hele jaar door. Ligt dit aan mij of hebben meer mensen hier last van? *krijgt ineens enorme trek in taaitaai*

Link to comment
Share on other sites

Ja, ik eet nooit snoep (zelfs geen chocolade :shock: ), maar voor pepernoten wil ik wel een uitzondering maken. Die zijn heerlijk bij ijs met gesmolten chocolade letters! OMG

Traditie bij vrienden om altijd dat als toetje te eten rond deze tijd :D

Link to comment
Share on other sites

Ja, ik eet nooit snoep (zelfs geen chocolade :shock: ), maar voor pepernoten wil ik wel een uitzondering maken. Die zijn heerlijk bij ijs met gesmolten chocolade letters! OMG

Traditie bij vrienden om altijd dat als toetje te eten rond deze tijd :D

 

Dit ga ik zeker een keer uitproberen. Wat voor ijs gebruik je dan?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...