November 30, 201015 yr Hele Belgen invasie hierzo :P Neem de volgende keer dan ook wat Belgische frieten mee voor de Hollanders :whip: :P
November 30, 201015 yr En wie gaat er allemaal naar Pinkpop ?? :D Ik alvast wel! Ik wil wel frieten meenemen, maar vrees dat ze koud gaan zijn tegen dat ik de grens over ben.....
November 30, 201015 yr met dit weer gaan die fritjes wel wat fris zijn hoor :P ja gaan jullie naar Pinkpop?
December 1, 201015 yr hey Natascha jij was toch ook mee op die boot he? hoe was het?? :lol: :awesome:
December 1, 201015 yr :stunned: :angry: DA MEENT GE NI!! valt mee:) ik ben vandaag pas gevallen met m'n fiets
December 2, 201015 yr Ah lekkere frieten, vooral die dikke! :}}}}} Ik ga niet naar pinkpop.. Ik ga wel naar Rock in Rio waarschijnlijk! :D
December 2, 201015 yr omdat zijn Ellen daar woont :awesome: ze zijn het awesome koppel van coldplaying :wacky: ps: sorry als het ongepast is :shame:
December 2, 201015 yr hey Natascha jij was toch ook mee op die boot he? hoe was het?? :lol: :awesome: Het was echt geweldig! De eerste keer Christmas Lights hoorde (dat was dus op de boot) was best emotioneel, vooral ook omdat we net te horen hadden gekregen dat we in de videoclip te zien zouden zijn. Ik ben zo blij dat ik ben gegaan! veel oude vrienden weer gezien en nieuwe vrienden gemaakt. En we hebben Chris gezien zaterdagmiddag! Alleen hoi gezegd, hij zag er erg moe uit.
December 3, 201015 yr Hoe groot is de kans dat Coldplay ook naar Lowlands komt? ;)-23 Coldplay is veel te groot/duur voor LL. :nice:
December 3, 201015 yr Het was echt geweldig! De eerste keer Christmas Lights hoorde (dat was dus op de boot) was best emotioneel, vooral ook omdat we net te horen hadden gekregen dat we in de videoclip te zien zouden zijn. Ik ben zo blij dat ik ben gegaan! veel oude vrienden weer gezien en nieuwe vrienden gemaakt. En we hebben Chris gezien zaterdagmiddag! Alleen hoi gezegd, hij zag er erg moe uit. ZALIGGG!! :D:D oo kwou da ik daar ook geweest was!! en Chris Martin hoi gezegd?!? nu ben ik zóóó jaloers!! :lol::awesome:
December 5, 201015 yr Natascha, amazing! Ik vind de nieuwe plaat eigenlijk erg tegenvallen ... :embarrassed: Hm, dan luister ik deze dagen wel naar Have Yourself A Merry Little Christmas ^^
December 5, 201015 yr Misschien een beetje typisch de belgen-nederlanders grapjes enzo, maar ik vind het wel frappant dat dit het enige thRRRead is met een spelfout :D
December 5, 201015 yr hahaha dat had ik nog niet eens gezien :P I heb ooit eens een groep opgericht hier en in de title staat 'theam' in plaats van 'team' :facepalm: :shame:
December 5, 201015 yr je hebt gelijk er staat een fout in de titel Maggy: dat is wel de gezelligste groep die er bestaat! alleen stom dat niemand er nog post :(
December 5, 201015 yr ik heb zo het gevoel dat het niet echt de "bedoeling" is om echt te posten in groepen, en sinds dat dei groepen vernieuwd zijn vind ik het precies ook niet allemaal wat raar :uhoh:
December 6, 201015 yr Misschien een beetje typisch de belgen-nederlanders grapjes enzo, maar ik vind het wel frappant dat dit het enige thRRRead is met een spelfout :DBelgen winnen toch ook meestal het Groot Dictee? :lol:
Create an account or sign in to comment