Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Belgen op Coldplaying?


tuhvero

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

'k hoop dat ik ooit zoiets zal hebben : (als muzikant mss :rolleyes: en geld :/)

noel_collection.jpg

Inclusief die man ertussen (:rolleyes:) /fangirl

en union jack gitaar !!!! :wacky:

 

:wacky: ik heb die gitaar met de union jack al in't echt gezien :wacky: en kheb er een foto van ok al moch ik geen foto's trekken :|

 

ik heb 1 gekregen van mijn tante maar rtis geen officielen, die van celien is officieel denk ik :lol:

Link to comment
Share on other sites

:wacky: ik heb die gitaar met de union jack al in't echt gezien :wacky: en kheb er een foto van ok al moch ik geen foto's trekken :|

 

ik heb 1 gekregen van mijn tante maar rtis geen officielen, die van celien is officieel denk ik :lol:

 

:o:o:o:o:o

jaloers :blush:

 

Je hebt me dat al verteld maar toch .. :o:o:o:o:o

 

Waar heb je die gezien ?

Link to comment
Share on other sites

die staat uitgestald in een exhibitie in Londen (the music experience room) maar in elke kamer stond er een bewaaker en ge moch echt GEEN foto's trekken da hing overal uit, maar ik moest gewoon :smug:

 

ik was mij der dan jammer genoeg nog nie echt van bewust hoe zot die gitaar wel is

Link to comment
Share on other sites

die staat uitgestald in een exhibitie in Londen (the music experience room) maar in elke kamer stond er een bewaaker en ge moch echt GEEN foto's trekken da hing overal uit, maar ik moest gewoon :smug:

 

ik was mij der dan jammer genoeg nog nie echt van bewust hoe zot die gitaar wel is

 

hmmm :thinking:

hij zal dan verhuist zijn , hij was door Noel aan Hard Roch café Manchester geschonken als ik mij goed herinner :thinking:

 

 

kun je die foto nog eens posten :wacky: ?

 

pleaaaaaaaaaaaaase ? :kiss:

Link to comment
Share on other sites

ik ben daar ook een paar keer naartoe geweest als ik 11/12 was, maar toen las ik nog geen boeken :| het eenige wat ik daar deed was bekende mensen zoeken :laugh3:

 

ik ga daar bijna elk jaar heen

:rolleyes: altijd tof kben zo Horowitz tegengekome ooit en die heeft 2 boeken gesigneert voor mij :smug:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...