Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Coldplaying Prom King & Queen 2008 - vote now!!

Featured Replies

I'm not voting yet, so, any suggestion? :wink2:

D&D :mellow:

• Replies 294
  • Views 16k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

You forgot me and Mari! :(

Woo i need some time to decide... Sounds like my vote is very important :D

Your vote is important rudy. But please, me and anita would love it very much if your voted for us. Have you seen her profile and sig and my custom title and so on... We are obviously in love!

....this is just a popularity contest.

how are me and nathan supposed to beat ren? it's impossible. he is MR COLDPLAYING.

greedy ren stealing all the awards. GIVE US ONE. :(

Hmm... don't you think prom king & queen need some campaign too? :wink3:

• Author
You forgot me and Mari! :(

:embarassed: sorry Rick, i didn't saw your candidature :embarassed:

and the poll can't be edited to add yours now :( (i can't edit myself i think).

as the previous poll only had an option (i remember :thinking: ) and not multiple i kept it that way. :)

ok, here is just a sample of what i am capable of::rolleyes: i am actually in 2 categories but i am just a show off. I dont stand a chance alone

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=5xi4O1yi6b0]YouTube - Elaine´s Dance[/ame]

Hmm... don't you think prom king & queen need some campaign too? :wink3:

Vote me and mark! :rolleyes: the oddest couple around :P

Vote Rolle and I...because we're good lookin.

Me and Anita. Youse all already know how much we are in love and how we advocate ourselves through our sigs, titles, and posts to eachother. At least vote us enough times to beat D&D. Thanks everyone and alll you voted will be greatly apprieated.

Me and Anita. Youse all already know how much we are in love and how we advocate ourselves through our sigs, titles, and posts to eachother. At least vote us enough times to beat D&D. Thanks everyone and alll you voted will be greatly apprieated.

why do u wanna beat us?

Not getting his intention but oookay :rolleyes:

People, you know how much Daniel and I are in love =') If per chance u dont know us, go to the D&D thread and u can check it ;)

:wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL

Not getting his intention but oookay :rolleyes:

People, you know how much Daniel and I are in love =') If per chance u dont know us, go to the D&D thread and u can check it ;)

You have my attention. I just wanna beat you guys because I think of youse as our most formidable rivals. So...

PLEASE VOTE ME AND ANITA PROM KING AND QUEEN!

:wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL :wideeyed: I LOVE YOU DANIGIRL

Did u know that Ari actually asked me once on msn if i was REALLY in love with you?

To be honest, i was a bit like "Wut?"

Cuz i really REALLY and i mean R E A L L Y like you and if you were here you can bet i would marry you, but this is only a website lol :rolleyes:

the mexican soap opera spins off into another thread! i love it!