February 15, 200620 yr coldplay :D haaaaaaaaaai ik op school kan zijn dak dr af word gegooid! maar ik probeer vanmiddag online te zijn! daaag :kiss:
February 15, 200620 yr Oh! mag niet hor... ik vind dat je ook maar gewoon even op msn moet komen... zolang je vanavond maar online bent hoor! Best band on earth!
Create an account or sign in to comment