March 22, 201016 yr Oh bye Maggy :bigcry: I might leave as well soon/now :vanish: See you tomorrow :cheesy:
March 23, 201016 yr My friends are saying this German word all the time maybe you can help Maggy.. It is "cheese".. It sounds like "kæse" or something :whaaat: yes it :awesome: we spel it as 'kaas' tho :lol: It's Käse in German. Jag kan inte tyska :( Aww :( Jag kan tala tyska :smug: Men jag förstår danska :awesome: Och jag är ... umm ... jealous :P
March 23, 201016 yr Hi Annika :cheesy: I'm not a huge Muse fan but hey, that's awesome! :dance: Hi :nice: Yeah, that is awesome, 'cause I totally love Muse again. I had this small break, didn't really listen to them. But when I started to think my first Muse's concert last October and how awesome it was, I remembered why I love Muse so much :heart:
March 23, 201016 yr ^hehe you didn't reach 3000 posts :P I know :( but everybody left and it felt awkward to spam on my own :P
March 23, 201016 yr It's Käse in German. Aww :( Jag kan tala tyska :smug: Och jag är ... umm ... jealous :P Kan du svenska eller använde du Google Translate? :awesome: and oh, jealous = avundsjuk. :p
March 23, 201016 yr 2:20 pm (that's not in the night, right? It doesn't matter how hard I try, learning to use am/pm right is impossible :lol:) In Sweden we say 14:22.
March 23, 201016 yr Kan du svenska eller använde du Google Translate? :awesome: and oh, jealous = avundsjuk. :p Yeah, I speak and understand Swedish 'cause Finland is a bilingual country so we have to study Swedish at school. Though if I visit Sweden, I use English 'cause I have crappy Swedish and you guys speak way too quickly :P Och tack :nice: