October 3, 200322 yr What does NICP mean? Originally, it meant Noni's Club of Indecisive Perverts ... but really, it means something special to each one of us. Yeeeeah, you're totally right!!! That was the original name... You're the man of the club, Richard! Wo-hooo... :P
October 3, 200322 yr Hey everybody in NCIP: I just got my status upgraded to "High Speed Coldplayer"!!!!
October 3, 200322 yr Author Sammie, well i don't really like the message after the smiley ...it's like an obligation being in our club
October 3, 200322 yr Yeah, that's a good point, Lea. Shouldn't our club have some kind of rule? Like you at least have to WANT to be in the club?
October 3, 200322 yr Author prout...haha ....les chaussettes de l'archi-duchesse sont sèches ultra sèches...
October 3, 200322 yr Author j'en ai marre de mes voisins j'ai envide les pendre a un porte manteau...et cisailler leurs ventres afin de sortir tout leurs viscères!
October 3, 200322 yr j'en ai marre de mes voisins j'ai envide les pendre a un porte manteau...et cisailler leurs ventres afin de sortir tout leurs viscères! :cry:
October 3, 200322 yr j'en ai marre de mes voisins j'ai envide les pendre a un porte manteau...et cisailler leurs ventres afin de sortir tout leurs viscères! Eeeeeeecs, disgusting!! :stunned: