October 19, 201114 yr Hi, this post is for Dutch Coldplay fans only, because i would like to ask them some questions, i hope this is permitted. I will continue in dutch now: Hallo, ik ben al een week of twee lid van dit forum en het valt me op dat er veel fans zijn uit Nederland die erg begaan zijn met de band. Ik schrijf voor BNdestem, een brabantse krant. Omdat het album vrijdag uitkomt zou ik graag iemand interviewen die een hele grote Coldplay fan is, het liefst uit de regio Etten-Leur omdat daar de krant verschijnt. Heb je interesse, of kenj e iemand? Laat het dan even weten, groetjes Lars
October 19, 201114 yr Since you ask it in Dutch ... shouldn't you do it in the Dutch thread in the International section? Also, anyone from Brabant is fine? (I'm from Gelderland, hahaha, so don't coult me in! :P)
October 19, 201114 yr Author Since you ask it in Dutch ... shouldn't you do it in the Dutch thread in the International section? Also, anyone from Brabant is fine? (I'm from Gelderland, hahaha, so don't coult me in! :P) Thanks for the tip! :) I started another thread over there ;)
Create an account or sign in to comment