Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

[28-Aug-2012] Coldplay @ Parken Stadium, Copenhagen, Denmark


Jenjie

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg har fået 4stk ståplads-billetter nu. Bare prøv en masse gange. Til sidst kommer det. Og som sagt, er kodeordet "playcold". :)

 

TUSIND TUSIND TAK, AKM! Har forsøgt adskillige ting også via livenation sitet, og havde næsten givet op da jeg så din post med passwordet: playcold.

 

Det virkede men ingen billetter... sad og var skuffet da siden pludselig var opdateret og jeg kunne købe! Så nemlig.. bare bliv ved at forsøge derude!

 

SÅDAN! :D

Link to comment
Share on other sites

TUSIND TUSIND TAK, AKM! Har forsøgt adskillige ting også via livenation sitet, og havde næsten givet op da jeg så din post med passwordet: playcold.

 

Det virkede men ingen billetter... sad og var skuffet da siden pludselig var opdateret og jeg kunne købe! Så nemlig.. bare bliv ved at forsøge derude!

 

SÅDAN! :D

 

Ja, præcis. Det er virkelig noget af et mærkværdigt presale. I starten kunne jeg kun få 1 billet til 770kr - og blev helt nervøs for, om det nu allerede kunne være udsolgt, meeen.. så alligevel :) Ses i parken. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja, præcis. Det er virkelig noget af et mærkværdigt presale. I starten kunne jeg kun få 1 billet til 770kr - og blev helt nervøs for, om det nu allerede kunne være udsolgt, meeen.. så alligevel :) Ses i parken. ;)

 

Ja, det må man sige! Burde netop være os fans som følger med via forums, nyhedsbreve fra coldplay osv. der fik den bedste information. Forskellige datoer, intet password osv..

 

Er registreret på livenation men kunne heller ikke logge ind der, så var for alvor ved at gå i panik :)

 

Men godt arbejde, - hvordan fik du egentlig fat i passwordet? Bare try and error hehe? :D

 

Og yes! Ses i parken! Genialt!

Link to comment
Share on other sites

Ja, det må man sige! Burde netop være os fans som følger med via forums, nyhedsbreve fra coldplay osv. der fik den bedste information. Forskellige datoer, intet password osv..

 

Er registreret på livenation men kunne heller ikke logge ind der, så var for alvor ved at gå i panik :)

 

Men godt arbejde, - hvordan fik du egentlig fat i passwordet? Bare try and error hehe? :D

 

Og yes! Ses i parken! Genialt!

 

Haha. Ja ja, jeg forsøgte mig bare frem og tænkte "playcold", tja, hvorfor ikke :D Øh, nej.

 

Jeg skrev bare til livenation, at jeg ikke kunne få kodeordet til at virke selvom jeg var registreret hos dem (godt nok for sent, men det betød åbenbart ikke noget :D), og derefter fik jeg så denne mail:

 

Prøv dette kodeord: playcold

 

Sådan! :D

Link to comment
Share on other sites

Haha. Ja ja, jeg forsøgte mig bare frem og tænkte "playcold", tja, hvorfor ikke :D Øh, nej.

 

Jeg skrev bare til livenation, at jeg ikke kunne få kodeordet til at virke selvom jeg var registreret hos dem (godt nok for sent, men det betød åbenbart ikke noget :D), og derefter fik jeg så denne mail:

 

Prøv dette kodeord: playcold

 

Sådan! :D

 

Haha.. jeg var så panisk, at jeg var ude i at forsøge at gætte passwordet :inquisitive:

 

Men fedt fedt fedt, - tak igen - god måde at starte en ny uge med Coldplay billetter i hus!

Link to comment
Share on other sites

Når jeg har fått opp denne siden, har jeg da gjennomført kjøpet av billetter? :P

 

"Tak fordi du bestiller billetter på http://www.BILLETnet.dk.

 

Bemærk: Dette er IKKE din billet. Hvis du har valgt TicketFast modtager du en e-mail med din billetter vedhæftet som PDF-fil. Desuden modtager du altid en automatisk kvittering pr. e-mail uanset den valgte leveringsform."

Link to comment
Share on other sites

I'm a little bit confused. In the English version the event name is "New Kids On The Block & Backstreet Boys" not Coldplay as it is in Danish version. Is it just a glitch?

 

I had the same problem, but I managed to purchase it in danish. But when I printed my ticets it said "New kids on the block and Backstreet boys" and NOT Coldplay. Now I'm all freaked out, what if I can't get in with these ticets?? :thinking::cry:

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg aldrig været til koncerter i Parken før, men jeg kan se, at indgangen for mine billetter er B2/3/4 (jeg har ståpladser). På salsplanen kan jeg se, at dén indgang ligger helt nede i den anden ende i forhold til scenen.

 

Er der nogen, der har været til koncerter i Parken før, og kan fortælle mig, om det er generelt, at folk med ståpladser skal gå ind ved B2/3/4? Og om det er muligt at komme rimelig godt op foran og stå, hvis bare man er i god tid? :-)

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg aldrig været til koncerter i Parken før, men jeg kan se, at indgangen for mine billetter er B2/3/4 (jeg har ståpladser). På salsplanen kan jeg se, at dén indgang ligger helt nede i den anden ende i forhold til scenen.

 

Er der nogen, der har været til koncerter i Parken før, og kan fortælle mig, om det er generelt, at folk med ståpladser skal gå ind ved B2/3/4? Og om det er muligt at komme rimelig godt op foran og stå, hvis bare man er i god tid? :-)

 

Ståpladser er samme pris, så pladsen vil være helt åben - det gælder bare om at spurte op mod scenen :D Vær der i god tid og så bare LØB når de åbner kl. 18 :)

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk. I 2009 kom de til herning da jeg boede i min hjemby 40 min væk. Denne gang kommer de i parken hvor jeg nu bor 20 min væk fra :D

 

Det er simpelthen verdens bedste band. At man ka være så store stjerner og så sympatiske er herligt.

 

SES i parken ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...