Everything posted by Evori
-
The Muse Thread - Hate This & I'll Hate You
:rolleyes: :lol: ooh i think i'm going to watch hulla doc... :sneaky: you can learn many things there! :lol:
-
THE OFFICIAL ->pErV S!sTerZ<- THREAD!
oh yeah theresa... we will find chris mmmmmmmmmmmmm :P
- Zona hispana
-
THE OFFICIAL ->pErV S!sTerZ<- THREAD!
:lol: :lol:
- hola
-
The Muse Thread - Hate This & I'll Hate You
it is... mmm :sneaky: :lol:
-
International Melonism
ais ais... yo sigo babeando en el tren.. :rolleyes: :lol: :lol: :lol: :lol: y me acuerdo de lea :lol: :lol: :lol: :speechless: vuelve leaaaaaaaaaaaa!
-
hola
lea esta estudiando... en junio tiene examenes! :stunned:
-
:So how is everyone today?:
:rolleyes:
- gwyneth and her belly
-
Zona hispana
bah ni carrasco, ni beth, ni bisbal.. jajajaja coldplay!! :lol: a mi de españoles... me gustan las niñas! estan bastante bien! :lol: :lol:
-
Which singers voice turns you on !!
oh sure! :D
- FUNNY QUOTES THREAD! tee hee hee
-
Zona hispana
mmmm natalia... ya operacion triunfo (pop idol)... bah.. yo no! :dozey: conoceis a bisbi? a david bisbal? :lol: weno supongo q joyce si...
-
Which singers voice turns you on !!
oh yeah chris martin in high speed... :sneaky: damon albarn, matt bellamy, robbie williams, brett anderson... mmmm oh well.. ewan in moulin... mmmmmm :sneaky:
- International Melonism
-
The Muse Thread - Hate This & I'll Hate You
:lol: :lol:
-
Zona hispana
andy y lucas! puah puah :lol: :lol: yo es q... como q la musica española no mucho.. jejeje prefiero la inglesa y americana! :P
-
THE OFFICIAL ->pErV S!sTerZ<- THREAD!
:lol:
-
Zona hispana
luis miguel puah :dozey: perooooooooo Gael y Diego!!! mmmmmmm mamma mia! :lol: a Diego Luna le gustan Coldplay! :D
- Zona hispana
-
THE OFFICIAL ->pErV S!sTerZ<- THREAD!
:lol: cool! :wink3:
-
hola
y eeeeeessssooooooooooooooooo! :lol:
-
International Melonism
si si sus conversaciones... :D :kiss:
-
dime cosas que no se sobre ti
eso eso... buscando en el baul de los recuerdos... uuuuh jajaja :cool: