Everything posted by vanessa
-
Belgen op Coldplaying?
Hey Maggy!! :D Ik vond het echt zo jammer dat Bent met die jaartallen eruit lag, op een bepaald moment had hij echt veel seconden verzameld :( En ik was echt nie blij toen da Linda won :angry: Kijk wat ik heb gevonden op jim.be :dance: Naar goede gewoonte mist JIM ook dit jaar de hoogmis voor de muzikale medemens niet. Op woensdag 3 februari kan je kijken naar de 52ste editie van de Grammy Awards. Lik je vingers maar al af voor een pittige show met een gezonde mix van spektakel en optredens. Uiteraard, in aanwezigheid van de crème de la crème onder het bekend plebs!
-
Belgen op Coldplaying?
ok, tot morgen misschien ;)
-
Belgen op Coldplaying?
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=LObxiwKLfCc]YouTube- Urbanus en Frank Focketyn breken het decor af in De Slimste Mens ter Wereld[/ame] ongeveer rond 0.43 en verder :lol:
-
Belgen op Coldplaying?
vooral toen het decor instortte :lol:
-
Coldplay's Twitter
glastofest Check out a video of Emily Eavis in Haiti with Coldplay's Chris Martin in 2002 - [ame=http://www.youtube.com/watch?v=tH5mc5gQLaA]YouTube- Emily Eavis and Chris Martin in Haiti[/ame] 3 minutes ago from web Retweeted by coldplay
-
Belgen op Coldplaying?
En wie zijn jullie favorieten bij de jury? Ik vind Frank Focketeyn en Philippe Geubbels wel goed :D
-
Belgen op Coldplaying?
prima idee celien :thumbsup:
-
Belgen op Coldplaying?
Ah, ik zie dat hier nog Bent fans zijn :D En nee, Linda mag absoluut nie winnen!!!
-
Belgen op Coldplaying?
Kijkt er iemand van jullie toevallig naar De Slimste Mens?
-
Belgen op Coldplaying?
nee, je hebt het juist. ik ben online maar ik heb mijn online status op 'hidden' gezet :P edit: hallo maggy :D
-
Belgen op Coldplaying?
Ai, gelukkig dat het maar bij een schaafwonde is gebleven ;)
-
Coldplay End of Decade Clearout Sale (catalogue discussion pg43 onwards, winning item pics pg151 onw
Beautiful, thank you for sharing :)
-
Belgen op Coldplaying?
Ja, sorry. Blijkbaar ben ik altijd online als jjij offline bent :)
-
Coldplay's Twitter
Today's the last chance to vote for Coldplay to win Best British Album of 30 Years http://www.brits.co.uk/voting (thanks!) A 9 minutes ago from web
-
[22-Jan-10] Coldplay to perform in "Hope For Haiti" Benefit Concert on all Major Networks
Thanks for the updates! #28 in Belgium today ;)
-
Belgen op Coldplaying?
Goeienavond iedereen :D
-
Coldplay's Twitter
Online voting is now open for the Best Brits Performance of 30 Years - it'd be great if you'd vote for Coldplay http://bit.ly/britsperf A 2 minutes ago from web
-
[22-Jan-10] Coldplay to perform in "Hope For Haiti" Benefit Concert on all Major Networks
Currently at #31 in Belgium iTunes ;)
-
Post Your Coldplay Siggys and Avatars!
:wacky: :wacky: Beautiful!
-
Vote Guy for HOTTEST MALE
Voted for Guy :dance:
-
Show Off "Your" Coldplay!
Nice collection you got there ;)
-
Happy Birthday Pris!!!!!!!!!!!!!! :)
Happy Birthday Pris!! I hope you have a wonderful day :kiss:
-
Coldplay's Twitter
Direct link to Coldplay's Hope For Haiti Now performance on iTunes (full proceeds to the relief effort) http://bit.ly/AMessage2010 about 1 hour ago from web
-
Post piccies of the sexy Mr Berryman..
;) :wacky:
- Chris 'n' Guy Pix!