Everything posted by vanessa
-
Apparatjik
Let's vote for 'Guy Berryman's Apparatjik to make live debut in Berlin in February' for the event of December 2009 ;) http://www.coldplaying.com/forum/showthread.php?t=66690
-
Post piccies of the sexy Mr Berryman..
:curtain:
-
Belgen op Coldplaying?
:curtain: Is hier iemand?? Morgen terug mijn eerste werkdag na 2 weken vakantie... :bigcry: En vandaag ligt er weer een laagje sneeuw hier bij ons. Ik begin het wel stilaan beu te worden, ik wou dat het al zomer was...
-
Apparatjik
Voted, we currently have 12 votes :dance:
-
Happy New Year 2010 Coldplaying!
Happy New Year to all Coldplayers :hug:
-
Coldplay's Twitter
The End of Decade Clearout Sale rasied over £250k - with Jonny's beloved Viva guitar selling for £15k! http://bit.ly/8aT7CM A 6 minutes ago from web
-
Coldplay's Twitter
The End of Decade Clearout Sale ends today - last chance to bid for rare/signed Coldplay memorabilia http://bit.ly/clearoutsaleend about 20 hours ago from web
-
Belgen op Coldplaying?
Aan iedereen een Gelukkig Nieuwjaar gewenst :kiss:
-
Post piccies of the sexy Mr Berryman..
To all my Berrygirls :hug:
-
Show Off "Your" Coldplay!
Beautiful T-Shirt! :D
-
Belgen op Coldplaying?
Op de Meir in Antwerpen is er een International Magazine Store waar ze een heleboel tijdschriften verkopen van in het buitenland. Ze hebben ook een website: http://www.imstijdschriften.be
-
Belgen op Coldplaying?
Veel plezier en alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst :thumbsup:
-
Belgen op Coldplaying?
Ik ben hier :D
-
Post Your Coldplay Siggys and Avatars!
No, thanks. I resized the picture a little and uploaded it to my Photobucket account :)
- Coldplay End of Decade Clearout Sale (catalogue discussion pg43 onwards, winning item pics pg151 onw
-
Post Your Coldplay Siggys and Avatars!
Thank you :kiss:
-
Belgen op Coldplaying?
Ja zenne, lekker gaan eten met een paar vriendinnen :) Merci :hug: Dank u :kiss: Ja, was wel tof. En het cadeautje van mijn zus is nog onderweg maar ik denk wel dat het iets met Coldplay te maken heeft. ;)
-
Belgen op Coldplaying?
Ik had gisterenavond ook niet zo veel tijd om op het forum door te brengen aangezien het mijn verjaardag was ;)
-
Belgen op Coldplaying?
Goeiemorgen iedereen :D
-
Post Your Coldplay Siggys and Avatars!
:wacky: Can I use this one as my signature please?
-
Post piccies of the sexy Mr Berryman..
Thank you emily :hug:
-
Post Your Coldplay Siggys and Avatars!
^ Thanks for posting the original pic :hug:
-
Post piccies of the sexy Mr Berryman..
Awww, thank you Liz for this lovely picspam :bomb: Love ya :hug: :wideeyed: Thanks :kiss: Thank you :hug:
-
Post Your Coldplay Siggys and Avatars!
:wideeyed: WOW!! I LOVE this one :wacky:
-
Post Your Coldplay Siggys and Avatars!
Oh wow :wacky: Beautiful :heart: *edit* Could you please post the original pic of Guy you used?