Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Coldplaying

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Romy_arg

Members
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Romy_arg

  1. Oh...I'm thinking... How did Chris to write such a beautiful song like God Put a smile upon your face
  2. yes i would like! Do you like cucumber? (God i hate it!)
  3. :laugh4: mmmmmm :thinking: Nahhh I don't think so.. what about you?
  4. DL?? Who's that? More Heroes..? That will be a mess :laugh4: :rolleyes4: and what about the Spinn-off??
  5. ohhh I love CLAMP! one of my favorites animes is Sakura of course.. but I also like the classics.. Sailor Moon, Inuyasha, Saint Seiya actually I'm reading mangas of.. Saint Seiya - Episode G Video Girl Ai and. Sakura of course :nice:
  6. Million Dolar Baby 10/10 Excelent Movie.. If you hadn't watch it..do it. Hilary Swank Shines in that character.. Clint Eastwood.. great! I cried..
  7. Hey... Are you sure that Nelly Furtado ft Chris Martin in the VMA's is official?? :thinking: and if is not? I will be very sad :cry: ...
  8. *Bored..*
  9. Pero no hay Tri-shot... :cry: Adios Freim! -------------------------------------------------------- Marteen...faltaste no importa un dia qe estemos todos festejamos :dance:
  10. Chocolate Mikaaaa siiiiiiiii!!! garx Frame yo querer a Frame mucho mucho :rolleyes:
  11. No se ve Marco jejejejejeje si me permitis ya qe es mi fiesta por mi post nº 4000 Maximo ....me chupa la argolla ese pendejo tarado!!!!!! =D grax :laugh4:
  12. Seeeee fue cualquiera mal.. te lo juro encima era mousse casero casero... porque era para la clase de frances... nos hubieses visto comiendo todo eso... viendo videos de fantasmas en Youtube. jajajajajaja :laugh4:
  13. jajajajajajajaa cuando lei el "porque se cuanto te gusta:" y habia una espacio.. me quede esperando..pense que me ibas a poner una foto de Mika!!! :laugh4: :laugh4: y dps me di cuenta q era el spoiler.. me hubiese gustado una foto de Mika en vez de la tarta..pero bue es lo que hay..... :uhoh: :uhoh: :laugh4: jajaja mentira!! esta re lindo grax! :)
  14. Marco.. I'm waiting for your present... tic tac :rolleyes: jajaja BTW! SOY POLITIK!!!!! :dance:
  15. aiiiiiiiiiiiiiiii qe amorr!!! jajajajajajajaja gracias!!!:kiss: qe ricoo!! jajaja igual hoy no ceno nada....estoy llena depsues del mousse de chocolate+terere+buñuelos+vainillas jajajaja:laugh3:
  16. POST Nº 4000 wee... heme aqui en mi post nº 4000 ..cumplido en menos de un año de estadia en este foro.. :) jeje bue tipo qe no hay mucha gente pero Gracias Tino por el aguante! :D jajajajajaja Grax.. (tears...jajajajaja) por todo .. porque soi re hinchapelota (Tino callate:laugh3:) y lo sé (segui callado:laugh3:) jajajajaja:rolleyes5: y para el resto tmb Caro Marteen y Marco.. ya lo se hablo MUUUUUUCHO:singer: pero bue...ya soy asi jajajaja garx por el aguante y vamos por 4000 mas! :lock: siiiiiiii:dance: AHORA... QUE EMPIEZE LA FIESTA!!! :smash: :juggle: :mad: :hat2: :sombrero: :jester: :wacky: :thumbsup: :hat: :rolleyes2: :clown: :joker:
  17. ^^ Martinnnnnnnnnnnnnnnnn daleeeeeeeeeeeeeee porque noooooooooo :cry::cry::cry:
  18. bah.....3,,, jajaja ahora 2!! :dance: :rolleyes: que me vas a regalar!!!!!!??? preparame regalooooooooo sii? daleeeeee!!!
  19. siiii yo alegre porque me faltan 4 y justo se conecta Condo :angry: no me importa no le hablo... no le hablo a Pichus.. asi q se mueran ambos... q se mueran juntos si quieren.. 4 TINO !! :) :dance:
  20. siiii pero mal mal como sera q cping de pedo me carga... y wikipedia estuvo dos hrs y no cargo.. :\
  21. ^^^ :laugh4: jajajajajajajajajajajajajajaja eiiiiiiiiiii ya voi a llegar a los 4000 vamos a hacer fiesta aunque seamos dos! :) no importa! :dance: :jester::clown:
  22. A mi Wikipedia no me funca.. o nose si es el internet que anda pa'tras.. porque me estaba bajando a 600 B :\ o algo asi..
  23. A mi Wikipedia no me funca.. o nose si es el internet que anda pa'tras.. porque me estaba bajando a 600 B :\ o algo asi..

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.