Everything posted by Romy_arg
-
Mika
^^ jajajajajaja funny...yes he's funny i love the way he dances..it makes me laugh for a little bit jejeje :laugh4:
- Rate the signature above you
-
Rate the signature above you
9.25
- Rate the signature above you
-
COLDPLAY ARGENTINA
^^ Si... y era cafe con leche jejejeje ahhhh comi pan con mermelada...sabes hace cuanto no comia esooooo!!? q ricoooo
-
COLDPLAY ARGENTINA
mi avatar es tierno..punto.. :D creo q es emo... bah! nose la diferencia.. los otros dias escuche que los Foo fighters hicieron una cancion en burla para los chicos "emo" y la cancion decia algo de "saquense la pintura de los ojos" y me quedo picando lo de chicos EMO... ¿?
-
COLDPLAY ARGENTINA
Do you like my avatar? :D
-
COLDPLAY ARGENTINA
^^^ PObre Chriiiiiiiiiiisss!! aii no keda feo definiivamente su estilo no es dark :\ BTW HOLA! :hat:
-
Random Coldplay thoughts...
^^ that's true.. today a warnign sign would make me cry :cry: :(
-
Post pictures of the gorgeous Chris
^^^ Lovely pics!! :heart: I love GPASUYF ideo :)+ everyone is so sexiii! yes! :rolleyes:
-
On This Day, 5 Years Ago...
^^ Yeah! i think the same.. I mean .. i was 11 years when one of my favorites ( THE ONE i think) albums was realased.. when i was 11 i used to listen trashy music...:\and when i was 9 Parachutes was realased.. I'm sooo sooo old :P
-
Chris Martin to perform on VMA!
^^ The song is REALLY GOOD believe me ;) You'll enjoy it :)
-
Rate the Coldplay song above you
9.50 A message (Damn it! i'm obssesed with this song :rolleyes:)
-
Song VS. Song Game
Proof AROBTTH/Twisted Logic
-
On This Day, 5 Years Ago...
5 years... i was almost eleven years.. that seems so far away... I knew Coldplay with X&Y...but AROBTTH is my favorite album...because it has my favorite songs :D
-
COLDPLAY ARGENTINA
:O pero...esop es bueno no? jeje no hay nadie... tengo frio y no toy en casita... aii q tonta le podria haber traido los dvd's de Tino para copiarlos y enviarselos :confused: qe tonta,,:P
-
Chris Martin to perform on VMA!
Is on September 9th... well i can't tell you the time because you live in the other extreme of the continent:D
-
COLDPLAY ARGENTINA
^^ esa es mi cara cuando me entere de q Chris y Nelly Frtado iban a actuar juntos en los MTV VMA's seguido de este pasito: :dance:
-
COLDPLAY ARGENTINA
^^ yo estudiando un jueves a las 12 de la noche! ^^
-
COLDPLAY ARGENTINA
^^ Yo...estudiando..con mis lentes feooooooos!
-
COLDPLAY ARGENTINA
es el MSN anda para el re or*o
- COLDPLAY ARGENTINA
-
COLDPLAY ARGENTINA
DALEEEEEEEEEEE TOY ABURRIDAA!! POrfis... :( :tears:
-
COLDPLAY ARGENTINA
Damn It! (¿?) jejeje es que que parte de estoy aburrida no entendes! :P conectate al MSN dalessss!!
-
COLDPLAY ARGENTINA
"Un amigo es una persona con la que se puede pensar en voz alta" Ves Tino....vos si sos mi amigo! :):kiss::thumbsup::blush: