-
Zone française
:dance: excellents groupes en 1ere partie :flutterby: youpi !
-
Happy Birthday mrs Berryman/Lusby/Pegg errrm I mean Chavi!!!
Hey je savais pas ! Joyeux Anniversaire sweet Chavi :flutterby: :dance: :flutterby: :heart: :flutterby: :daisy: :flutterby:
-
Zone française
J'adore la video, a la fois exaltante comme la chanson, et en meme temps hyper rigolote. Ils se permettent des trucs qu'ils feraient jamais, casser une guitare (rip Kurt lol), nager sur les fans, sortir en hélico. Et pis y a Phil en videoman dans le public, joli clin d'oeil. Mais j'ai une grosse question : pourquoi Guy ressemble-t-il a Chirac ? mdr.
-
Life In Technicolor ii - Video Premiere UK 4Music 20th Jan (##Video, Making Of & Interview: in first
I love the video :flutterby: Excellent ! But why does Guy look like old president Chirac in it ?:lol:
-
Chipmunks do Coldplay songs!
rofl are there any more ?
- In one word describe coldplay!
-
07-Sep-2009 - Parc des Princes, Paris - Tickets, Previews, Meetups, Reviews/Photos
Are you gonna be there Ravrat ? at Parc des Princes ?
-
07-Sep-2009 - Parc des Princes, Paris - Tickets, Previews, Meetups, Reviews/Photos
With the idea of meeting each other more easily at Parc des Princes, the French forum coldplayers have decided to wear a golden crown (they are available in France at the moment with the 3 kings pies, but you can make them yourself with gold paper or buy some golden plastic ones in a costume shop), this of course in reference to the 2nd Viva la Vida video,the one by A.Corbijn in hommage of Depeche Mode. Hopefully there will be many of us and maybe the band will see this... even though of course the whole stadium wont be filled with crowned heads. The Italians did something similar earlier this year on the Viva tour and the band liked it. It is a nice way to recognise each other and it should be fun. What do you guys think ? Are you in ? It would be great. :flutterby: ps . there are about 30 French coldplayers planning to do this already :D
-
Zone française
je vais traduire de ce pas Marsu
-
Zone française
ba apres la sortie du 5e album il vont bien présenter leur bébé au monde quand meme ! enfin j'espere :flutterby:
-
07-Sep-2009 - Parc des Princes, Paris - Tickets, Previews, Meetups, Reviews/Photos
^^c une copine ki l'a pris pour moi depuis la France alors je sais pas mdr
-
07-Sep-2009 - Parc des Princes, Paris - Tickets, Previews, Meetups, Reviews/Photos
Ayééé ! :dance: :flutterby: zone J, 8e rang :flutterby: :dance:
- VLV Tour DVD (Sign up)
-
Zone française
Moi je vous surveillerai depuis les gradins hehe (avec un peu de chance lol)
-
The official Chavi and Carla and friends off topic thread
I wish for you tickets to Nijmegen :) hi Carla darling
Lauve
Members
-
Joined
-
Last visited