Everything posted by Joyce
-
Interpol
I was just messing around Zu!...I know you are very curious about Paul... :P nice to see you too!... :D ...how is your life lately!?
-
:ReN:
:lol: nah!...ya deberia estar fuera de aqui...pero mi mama q no llega...aaaaa... :angry: voy al cine para variar :rolleyes: ...a ver el exorcismo! :/ ...tengo miedo!
-
:ReN:
ay si ay si...I feel loved!... :P
-
espana
y tu donde estas???? x q no tienes "ñ"???? :P
-
Interpol
q preguntona eres ZU!!!!!...where are the kings of convenience now!? :P
-
Serious thread for the ladies of coldplaying
thanks for the advice!...You´ll be ok Christi!... ;)
-
Area Mexicana
ay si ay si...ni que fuera tu payasita!... :clown: :lol: :P sobres...el fin se hace!
-
Area Mexicana
comadreeeeeeeeeeee...a pos ando de callejera...ya sabes...es mi onda! :cool: ...ahorita estoy haciendo algo para la mag de AA...por eso estoy despierta pero la neta ya quiero mi camaaaaaaaaaaaaaaaaa! :( ...a ver cuando nos ponemos a cotorrear otra vez! :D
-
Paul Banks Fans--Have You Seen This?
oh my father in law! :D ...hi Mr Banks! :P
-
Robbie Williams...
I havent listened yet!...but Im so curious!...Tripping as first single lacks of energy...Robbie can give way more! :D
- Incubus
-
The oh-so incredible Joyce!
renito...q te cuento...he andado de vaga...deambulando las calles de la cuidad hasta las 6am y ver el amanecer!... :cool: no es q me sienta muuuuuuy orgullosa...pero es muy shido no llegar a dormir a la casa! :sneaky:
-
36th Annual ING New York City Marathon
:o ...I did a NYC marathon too...by walking all 5th ave!...and central park!... :P :D saludos a tu amigo/a! :cool:
-
Interpol
I love your new av Camu! :cool:
-
Hello from Vancouver, BC, Canada!!!
oh!...I love Robson st! :cool: ...and Roxy club... :sneaky: ...and Stanley Park :daisy: ...and Hasting scares me!... :stunned: nah...of course no :cool: :P bienvenu! :D
-
What is the fucking secret???
you are so sensitive lately!...thats it!
-
:ReN:
exam!?...what kind of test reno!? holas precioso! :D
-
The oh-so incredible Joyce!
buenos dichos!...tengo q aprendermelos! :D :P
-
The oh-so incredible Joyce!
:o :o :o :o MARYFER!....how come!?... :stunned: :lol: :lol: tu q me conoces oyeeeee!... :angry: ....ok ok...esa estuvo buena!... :cool: :lol:
-
The oh-so incredible Joyce!
ay si...a joyce le dicen sapo y salta! :lol:
- Area Mexicana
-
The oh-so incredible Joyce!
x q...yo no he dormido nada... :/ y me estoy muriendo de sueño:snore:...pero ya me hablaron ahorita para salir de rol! :cool:
-
CAN'T WAIT fer COLDPLAY live performance at the 2005 EMAs
I hope they dont make me want to sleep again! :dozey:
-
The oh-so incredible Joyce!
aaaaaaaa ya voy de salida...a q me den mi halloween... :wink3: :cool: q hiciste este fin!?...cuenta! :D
-
The oh-so incredible Joyce!
yes...Josce did the comeback...from the department lost and found! :cool: