Everything posted by kalter zug
-
The Darkness
really :sneaky: *holds toothpick*
-
Top 5 about whatever
i think he ate a quesadilla which wasn't really a quesadilla :confused:
-
NO MOMMIE DONT HIT ME AGAIN MOMMIE
- NO MOMMIE DONT HIT ME AGAIN MOMMIE
:stunned:- Sexiest Coldplaying Guy...
todays youth :rolleyes:- Really Bad Actors
err wouldn't say Kiefer Sutherland, Michael Douglas, Eric Bana, Bruce Willis, George Clooney, Matt damon, Matt Dylon, Russel Crowe (CMON!!) ........ are "really bad actors" :confused: the topic ain't "i fucking hate these actors" but questions their talent, well I might have done wrong naming Kevin Costner :rolleyes:- Zona hispana
- Zona hispana
acabo de regresar de divertirme :sneaky: :o nomas dormi 5 horas :sick: como estan mis chicas :cool: :D joyce espero que no te este doliendo la cabeza :rolleyes: :lol:- Zona hispana
si ya es tiempo pa sonar con los angelitos :blush: :lol: hasta pronto ari & joyce ! :snore:- Boys Don't Cry
yep :smug: :lol:- Zona hispana
- good night children
yep, never said a word cus i did not read any edit line below his post so i thought for a sec "shitte whaza wrong with my eyes :o ??" :stunned:- Zona hispana
funktioniert perfekt, zum glück höre ich aber keine stimme :P- Zona hispana
- good night children
im not in the Kliq but i dont suck :charming:- Overrated bands?
you are weird! :stunned:- The Terminal
philadelphia :/- The Darkness
never "loved" them, how with that mongo of a lead-singer? :snore:- Overrated bands?
:dozey: :dozey: you are mad but i've heard that already- Zona hispana
en serio???...no...no....estoy :( ...no dices nada!...bueno un poco...yo creo que es mi culpa...yo si digo demasiado! :cry: no no tampoco, tal vez exajere un poco jeje tampoco quiero hacerte pensar que tu dices demasiado, yo no he dicho mucho porque me gusta tener la gente en dudas :P pero como vez me vas conociendo mas y mas, asi que no te preocupes cuando te de mi msn podremos hablar de todo, bueno casi todo jaja :cool:- Overrated bands?
:o MERDE!!! how can you say that, you are FRENCH!!!- Zona hispana
como??! si ya sabes todo! bueno casi, me siento semidesnudo! :embarrased: @badaboum: nada!!! nothing!! :P- Zona hispana
te lo dare cuando funcione ;) chin, como que ya no soy un tan gran misterio! :confused: :embarrased:- Really Bad Actors
uglylera haha rather hottbitchlera :sneaky:- Zona hispana
si tengo msn, pero no podre entrar hasta en dos semanas :( es que no estoy usando mi compu asi que no puedo voy a mexico 1-2 veces al ano :cool: - NO MOMMIE DONT HIT ME AGAIN MOMMIE