October 3, 200421 yr ups!!I reached to the 700 post!!wowwwwwwwwww :o :o :rolleyes: ZZZZZZzzzzzzzZZZZZZZZZ :snore:
October 4, 200421 yr Author hey mabel felicidades 9 paginas ya :D 600 post ;) que tal va? :) hola Ari!!pues mu bien, hoy me fui de compras con mi hermana jejeje :D madre mia no me lo creo !!cuantas paginas!!pero es gracias a ti y Ali Y Alessa que soon cool!!! :cool: :D que tal tu? jeje de felicidades en felicidades, felicidades por los 700 post mabel :kiss:
October 4, 200421 yr Hi Ivona ,MAfe and Ari!!! :D how are you?!!! I came back of the uni a minutes ago..and I feel a little bit tired..arg :/ !!Today was my first day at Uni ....
October 4, 200421 yr Author how was your first day at uni this year? good class (i mean partners and teachers)?
October 4, 200421 yr how was your first day at uni this year? good class (i mean partners and teachers)? ummm well If I am honest..I dont like my class this year..The people is too arrogant and I dont like this type of peolple you know...
October 4, 200421 yr They only want to put you down and to try to make you feel like a...shit...but anyway..there are so many people that is great too!!hehehe :D and I only kew one teacher today and He is ...strange hahahahah
October 4, 200421 yr Author strange? in which sense? like el profesor chiflado o algo asi? :stunned: yeah la gente soberbia es malisima. :confused:
October 4, 200421 yr Ari....im going to talk with the telephone sooo i return in a few minutes...ok? :D
October 4, 200421 yr Author jejeje ok. no problem. aun le queda para venir a mi padre jejeje, cuando venga querrá usar el orde como siempre :dozey:
October 4, 200421 yr Author es lo que tiene tener un padre que es como un hermano :dozey: o moderno como se prefiera llamar. estoy conectada porque me ha dejado mi madre, ademas estoy y he estado viendo ejercicios de una web que nos mandó la semana pasada el de inglés :D , revisando los correos y tal que vaya sorpresa me he llevado, teoricamente he entrado para mandarle una postal a mi prima (que mañana es su cumple) pero ya me he enrollao con la web de inglés y tal... :rolleyes:
Create an account or sign in to comment