February 6, 201016 yr ook 'n goeie avond :D , of beter goeie morgen ! :thinking: ik zou maar beter eens gaan slapen ... Tot morgen:thinking:tot vanmiddag !
February 7, 201016 yr hay allemaal IK BEN PROVINCIAAL KAMPIOEN JUDO IN ANTWERPEN!!!!! 200 post!!!!!!!!:dance: :dance:
February 7, 201016 yr dankje volgende week is het Vlaams kampioenschap in Herentals(vlakbij!!!!) als ik daar bij de eerste 4 ben mag ik naar het BK:D
February 7, 201016 yr Hallo ! Jullie zijn alletwee online ! :dance: Proooficiat editors ! Yay , kheb tickets voor Mumford & sons ! Ik ben zooo blij ! :D
February 7, 201016 yr ja hoor ik ben nu 2dejaars cadet dus ik heb al een jaartje meer ervaring in deze categorie;) en in de -63 is er ook niet zo heel veel volk(of er moesten er erg veel uit oost en west-vlaanderen komen:P)
February 7, 201016 yr ik ook want ze hebben in de club afgesproken da ze der ene gaan geven als er iemand op het BK geraakt:lol:
February 7, 201016 yr ^ :D @ maggy , 't is niet in België ,het is net over de grens(met Frankrijk) , maar vanuit gent is het even ver rijden glijk naar Brussel , dus het is niet zo ver ! @ editors , ik hoop ook echt dat je het haalt :D! Ik ken nog iemand die mss ging meedoen aan bk , 'k zal het morgen eens vragen al zij ook door is !
February 7, 201016 yr @ maggy , 't is niet in België ,het is net over de grens(met Frankrijk) , maar vanuit gent is het even ver rijden glijk naar Brussel , dus het is niet zo ver ! ! wacht effe da snap ik nu weeral nie :dizzy:
February 7, 201016 yr @noémie: wie is het? welke gewichtcategorie? cadet? @maggy: wees maar zeker:D maar ik denk dat ik jouw wel kan verstaan hoor op kamp ga ik toch steeds met mensen van jouw streek om:tongue:
February 7, 201016 yr nee nie echt nee :laugh3: maar ik weet nu nog altijd nie wat noémie bedoelt :dozey: