February 14, 201016 yr :thumbsup:WOW ! PROFICIAT !:dance: ZOTGOED ! ECHT ZOOOOT ! :o :clap: !! NICE ! Oasis vraag in de papperheimers ! :stunned: waaaah ! :D
February 14, 201016 yr dankje:smug2: ik de vraag ni gehoord maar het antwoord wel :Wonderfwall dacht ik dat het was;)
February 15, 201016 yr goedemiddag meiden aangezien ik nog steeds hyper ben van gister ga ik ni veel zinnigs kunnen zeggen maar ik zal toch proberen: EEN GEWELDIGE KROKUSVANKANTIE GEWENST ALLEMAAL!!!!!!!!!
February 15, 201016 yr PROFICIAT CELIEN !!! nu kan ik wel stoefen want ik ken gewoon DE vlaams kampioen judo :P hoe is het anders met iedereen ?
February 16, 201016 yr PROFICIAT CELIEN !!![/size] nu kan ik wel stoefen want ik ken gewoon DE vlaams kampioen judo :P woon je ver van Ronse? anders kan je mss naar het Bk komen kijken:dozey:
February 18, 201016 yr wow, dat zou wel echt cool zij hé ? :awesome: hé ik heb juist een 'Fix You - promo' "gekocht" bij een andere belg van hier :awesome: kben zo blij
February 18, 201016 yr op mij :stunned: het is maar mijn eerste niet-album ding dat ik ga hebben van coldplay :P
February 18, 201016 yr het enige niet-album ding dat ik heb is een songbook met chords voor m'n gitaar;) maar een single of een promo heb ik niet :(
February 18, 201016 yr zoek een gitaar en oefen;) kmoet gaan zie je mss straks nog na de training bye:hug:
Create an account or sign in to comment