March 13, 201016 yr :laugh3: ja sorry mijn pa was vies dak nog p de pc was dus moest ik snel afmelden :lol: maar je staat nog altijd mooi op 1 dus :P
March 14, 201016 yr hahaha zalig :awesome: ik wou nog over <3jonny1.36 maar da is me net nie gelukt :P
March 14, 201016 yr hey!!!!! nog snel voor dak men broertje naar de scouts doe: ik bedoelde de facebook ven Noémie!! tot straks(een halfuurtje of zo;))
March 14, 201016 yr ooh hoe lief je kleine broer naar de scouts brengen ... mijn broer zou dat nooit gedaan hebben voor mij :snobby:
March 14, 201016 yr kben terug!!(Lille is toch dichter dan dak dacht:P) ja das lief he :D bwahahahah!! IK BEN ALLEEN THUIS WHAT GA IK DOEN:evil:
March 14, 201016 yr op coldplaying zijn VEEEEEL eten de muziek te hard zetten ... dat is toch wat ik altijd doe :lol: ik moe nu echt wel voort :uhoh:
March 14, 201016 yr Smakelijk :D Ik ben er nog hoor, maar niet voor lang. Straks komt er bezoek voor mijn mama haar verjaardag (was vrijdag) en dan gaan we chocoladetaart eten
March 14, 201016 yr danku maar het was té warm en nu voel ik me niet erg goed meer:sick: veel plezier straks dan hé;) geniet ook maar van die chocoladetaart:nice:
March 14, 201016 yr kweeet :awesome: kben wel eens benieuwd wat het gaat zijn, ik hoop dat het nie teveel gezever gaat zijn en veeeel muziek :lol:
March 14, 201016 yr ooh en !! hahaha ik heb de 1000ste post in deze thread :lol: :dance: sorry :shame:
Create an account or sign in to comment