March 15, 201016 yr heb je mij toevallig nie gezien ? ik had zo iets appelblauwzeegroen aan en ksond ergens in de midden van t'plein :lol: het was echt zalig :awesome: de sfeer kon mss wa beter ma voor de rest was het echt goe :dance: het enige stomme was da we het laatste liedje van absynthe minded gemist hebben omda mijn pa nie wou da we in de drunkte op de tram moetsen ofzo, kwas mega vies :snobby:
March 15, 201016 yr Kben zo blij voor jou maggy :awesome: 'kheb zelfs niet online gekeken :embarrassed: Kben nog altijd aan het twijfelen als ik naar Novarock zou gaan f niet ... Waren absynthe minded goed live ?
March 15, 201016 yr absynthe minded was het beste van allemaal :wacky: ECHT ! als je de kans hebt om naar novarock te gaan zeker doen ! ik kan nie want ik heb examens dus ...
March 16, 201016 yr is het een vliegtuig is het een vogel nee dat is het niet het is 'nog een belgje' :awesome:
March 16, 201016 yr hah dat doe ik ook altijd :lol: maar ik moet nu eens voort , kzzal straks wel terug komen genk ik .
March 17, 201016 yr Goede avond allemaal:smug2: Zie ik daar nog een Belgje??? Yesyesyes nog een Belgje, waar het vandaag eindelijk eens mooi weer is :) is het een vliegtuig is het een vogel nee dat is het niet het is 'nog een belgje' :awesome: :lol: :lol: :lol: Hello ! @ Sirhc : Yay ! je bent gekomen :dance: Natuurlijk, ik moest toch eens goeiendag komen zeggen tegen de andere Belgen hier hé ;) Ik ben Evelien trouwens :)
March 17, 201016 yr dag Evelien :nice: het was inderdaad eens 'mooi' weer, zelfs zo mooi dat ik mijn muts niet heb aangedaan om naar school te gaan :stunned:
March 17, 201016 yr Zo mooi , dat ik nu ziek ben :( @ iedereen die dicht bij Gent woont : Kennen jullie een cd winkel waar ze echt véél keuze hebben ? 'K heb fnac , free record shop , music mania al gedaan en toch vind ik een bep.cd niet !
March 17, 201016 yr Zo mooi , dat ik nu ziek ben :( @ iedereen die dicht bij Gent woont : Kennen jullie een cd winkel waar ze echt véél keuze hebben ? 'K heb fnac , free record shop , music mania al gedaan en toch vind ik een bep.cd niet ! :thinking::thinking: Euuhm, welke CD zoek je wel ?
March 17, 201016 yr Dag allemaal! :cheesy: @ iedereen die dicht bij Gent woont : Kennen jullie een cd winkel waar ze echt véél keuze hebben ? 'K heb fnac , free record shop , music mania al gedaan en toch vind ik een bep.cd niet ! Welke cd zoek je? Misschien vind je 'm online?
March 17, 201016 yr Hey Evelien :) Tof om weer een extra belg bij te hebben om onze thread levende te houden ;)
March 17, 201016 yr Ik zoek 'The hindu times dvd ' (Oasis) en (what's the story) morning glory (shame on me dat ik die nog niet heb) Ik heb die in Brugge zien staan en dacht dat ik die in Gent ook wel zou vinden , niet dus :\
March 18, 201016 yr Ik zoek 'The hindu times dvd ' (Oasis) en (what's the story) morning glory (shame on me dat ik die nog niet heb) Ik heb die in Brugge zien staan en dacht dat ik die in Gent ook wel zou vinden , niet dus :\ Je kunt 'm hier kopen: DVD [ame=http://www.amazon.co.uk/Hindu-Times-DVD-Oasis/dp/B000063T2N/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=music&qid=1268903734&sr=1-1]The Hindu Times [DVD]: Oasis, Dick Carruthers: Amazon.co.uk: Music[/ame] en CD [ame=http://www.amazon.co.uk/Whats-Story-Morning-Glory/dp/B00004RJLC](What's the Story) Morning Glory?: Oasis: Amazon.co.uk: Music[/ame] :)
Create an account or sign in to comment