November 4, 201015 yr Dat hebben m'n partiele examens bewezen trouwens :lol: Khad veel meer voor engels dan voor Nl :lol:
November 4, 201015 yr Dat hebben m'n partiele examens bewezen trouwens :lol: Khad veel meer voor engels dan voor Nl :lol: ik had een 10 op mijn eerste rapport
November 4, 201015 yr Ik had voor m'n partieel examen een 90 % :rolleyes: lolz , met dat toch iedereen z'n punten zegt :lol:
November 5, 201015 yr en hoe was het gisteren nog ? :awesome: kvond het zo jammer dak weg moest :sad:
November 5, 201015 yr Twas nog plezant Celien heeft haar doel gehaalt ! :awesome: Ja kvond ook jammer :hug:
November 5, 201015 yr twas nog super gisteren khen top poster en kheb er 4000 gehaald :lol: echt stom dat je weg moest :(
November 7, 201015 yr pffff school morgen :disappointed: Kheb al m'n schoolwerk uitgesteld tot vandaag , en 't is vééééél meer dan da'k dacht :bigcry: Partieel examen wiskunde ! :o Kwas dat volledig uit het oog verloren :bigcry:
November 7, 201015 yr oei da klink erg :hug: kheb morge toets fysica en kweet ni wa dak moet lere :blank:
November 7, 201015 yr heey iedereen, ik ben dus ook een belg en pas nieuw op coldplaying, dit is mn eerste post:rolleyes:
November 7, 201015 yr ook goed hoor :) ja vandaag precies een jaar geleden dat ik ze gezien heb :awesome:
November 7, 201015 yr ook nog niet :( zo frustrerend keb Coldplay vorig jaar in juli-aug lere kennen dus kwamen ze ni meer naar België!!:( ik wil dus dat ze zo snel mogelijk terug gaan touren zodat ik ze kan zien!!:rolleyes:
November 7, 201015 yr kan ik geloven :hug: wil ik ook :rolleyes: kga zo hard zagen thuis om te gaan :lol:
November 7, 201015 yr haha ja ik ook!! liefst zelfs meerdere keren!! (khoop dat ze naar Rock Werchter 2011 kome :D)
November 7, 201015 yr ik zal togal blij zijn als ik ze kan zien vanop dezelfde afstand als ik U2 heb gezien ( 1,5 m :wideeyed:)