November 7, 201015 yr Vorig jaar??? Omg, hoe is dat mogelijk. Draaien ze nooit Coldplay op de radio of luister je nooit naar radio? *shock* Ik heb Coldplay wel live gezien! :D by the way, kruisbestuiving! :awesome:
November 7, 201015 yr help reactie op mijn bezoekjes aan de nederland thread :uhoh: ze draaien dat hier wel :snobby: je moet gewoon de juiste zender hebben gelukzak
November 7, 201015 yr woo jaa da zou zo zalig zijn!:shocked2: oo en da zou ik ook wel wille U2 vanop 1,5m!! :o op RW heb ik ook ff op de eerste rij gestaan maar daar was dat nog steeds meer als 1,5m, kdenk toch zeker een 3-4 meter :o kben nog nooit naar een echt concert geweest, kun je daar dichter staan als op festivals of hangt dat van de zaal/stadion af? eb je U2 in sept dit jaar gezien? kwou daar ook naartoe :)
November 7, 201015 yr Vorig jaar??? Omg, hoe is dat mogelijk. Draaien ze nooit Coldplay op de radio of luister je nooit naar radio? *shock* Ik heb Coldplay wel live gezien! :D by the way, kruisbestuiving! :awesome: jaa kweet et ze draaie dat hier kei, veel das echt super :D maar keb ze pas zo laat ontdekt omdat ik eigenlijk maar een jaar geleden naar muziek ben beginne luisteren, kbedoel Coldplay was de eerste groep waar ik echt naar bleef luisteren!!:D & kruisbestuiving?? wtf?
November 7, 201015 yr WOOOOOOOOA :freak: een nieuwe Belg :awesome: ben ik eens 3 dagen weg en mis ik weer al de fun :snobby:
November 8, 201015 yr Ah! Wow, lissa dan toch cool dat je eindelijk muziek (en Coldplay!) hebt ontdekt! Muziek is verslavend .... ik waarschuw je maar alvast (forums zijn ook verslavend, hahaha). Kruisbestuiving is een grapje :( Ik bedoel ik kom posten als Nederlander in een Belgen thread, terwijl Editor42 de Belg post in de Nederland thread ... ik bestuif de België thread, terwijl Editor the Nederland thread bestuift! :D De grap is duidelijk niet leuk meer als ik het moet uitleggen ... :(
November 8, 201015 yr haha xD ja das waar heeel verslavend zijn er hier veel belgen? :D & haha khad et ni door, sorry:embarrassed:
November 8, 201015 yr o tof waar heb je ze gezien? :) ik heb ze deze zomer op Rock Werchter gezien:D Hey lissa, tof om weer een nieuwe Belg bij te hebben :nice: Ik heb Coldplay vorig jaar ook op Werchter gezien :)
November 8, 201015 yr Heeeey Lissa ! Welkom ! :cheesy: Nog een belg erbij ! Wij zijn helaas met niet zoveel Belgen , Vanessa , Maggy , Celien (Editors) en Ik (Noémie) er is nog een andere , maar die komt niet zoveel langs ... ( er zijn er nog, maar die zijn nooit online)
November 8, 201015 yr Ik heb Coldplay vorig jaar ook op Werchter gezien :) Heey Vanessa :D dankje:) ooo ik ben zoo jalourss:shocked2: mijn broer is daar naartoe geweest (zo eb ik Coldplay eig lere kenne) ma ik mocht toen nog ni gaan:( en twas toen toch al uitverkocht.. Ma ik heb ze toen wel door de telefoon gehoord xD Heeeey Lissa ! Welkom ! :cheesy: Nog een belg erbij ! Wij zijn helaas met niet zoveel Belgen , Vanessa , Maggy , Celien (Editors) en Ik (Noémie) er is nog een andere , maar die komt niet zoveel langs ... ( er zijn er nog, maar die zijn nooit online) Heey Noémie :D dankje :) das idd ni zo heel veel, ma tziet er hier wel gezellig uit!!:lol:
November 8, 201015 yr Zeker weten ! Omdat we niet met veel zijn , is het wat gezelliger ! :lol: Woah , Je bent dit jaar naar Werchter geweest ! :wacky: Wie heb je allemaal gezien ?
November 9, 201015 yr woo jaa da zou zo zalig zijn!:shocked2: oo en da zou ik ook wel wille U2 vanop 1,5m!! :o op RW heb ik ook ff op de eerste rij gestaan maar daar was dat nog steeds meer als 1,5m, kdenk toch zeker een 3-4 meter :o kben nog nooit naar een echt concert geweest, kun je daar dichter staan als op festivals of hangt dat van de zaal/stadion af? eb je U2 in sept dit jaar gezien? kwou daar ook naartoe :) wel ik weet ni ofdat het met alle concerten zo is of enkel bij de 360° tour maar het was wel zalig :awesome: ook wel ver voor een eerste rij :dozey: WOOOOOOOOA :freak: een nieuwe Belg :awesome: ben ik eens 3 dagen weg en mis ik weer al de fun :snobby: DAS NI WAAR! je was er toch donderdag :kiss: Kruisbestuiving is een grapje :( Ik bedoel ik kom posten als Nederlander in een Belgen thread, terwijl Editor42 de Belg post in de Nederland thread ... ik bestuif de België thread, terwijl Editor the Nederland thread bestuift! :D De grap is duidelijk niet leuk meer als ik het moet uitleggen ... :( idd ni tof als je dat moet uitleggen maar het is wel leuk :cheesy:
November 9, 201015 yr *te lui om alles te lezen* soory :shame: maar kheb nie veel tijd :P idd Celien donderdag was epic (zo'n dagen moeten er meer zijn :awesome:) en Lissa, heb je toevallig Vampire Weekend gezien op werchter ? :wideeyed:
November 9, 201015 yr idd Celien donderdag was epic (zo'n dagen moeten er meer zijn :awesome:) en Lissa, heb je toevallig Vampire Weekend gezien op werchter ? :wideeyed: jep :cheesy: En Pearl Jam ? en Stereophonics ? :wideeyed:
November 9, 201015 yr Zeker weten ! Omdat we niet met veel zijn , is het wat gezelliger ! :lol: Woah , Je bent dit jaar naar Werchter geweest ! :wacky: Wie heb je allemaal gezien ? Kben de tweede dag geweest (de vrijdag) dus keb The customs, (ene waarvan ik de naam ben vergete, ene me kei veel haar in zijn gezicht xD), paramore, 30 seconds to mars, rise against, greenday, editors :D (ma rise against & greenday vond ik ni zo goe, allé greenday viel wel mee ma is ni echt mijn stijl van muziek en kwas toen al heel moe:\) en Lissa, heb je toevallig Vampire Weekend gezien op werchter ? :wideeyed: En Pearl Jam ? en Stereophonics ? :wideeyed: nee, kben maar 1 dag gegaan:(
November 10, 201015 yr *te lui om alles te lezen* soory :shame: maar kheb nie veel tijd :P idd Celien donderdag was epic (zo'n dagen moeten er meer zijn :awesome:) en Lissa, heb je toevallig Vampire Weekend gezien op werchter ? :wideeyed: da was eigenlijk gewoon bangelijk :awesome:
November 10, 201015 yr Lissa , Ik ben ZOOOOO BLIJ te horen dat je Greenday niet goed vind ! :wacky: :awesome: VAKANTIEEEEEEE !
November 10, 201015 yr Ik ga rond gaan van deur tot deur om dingen te verkopen ... kdoe het al een paar jaar Mr 't is met de scouts , dus kben niet alleen :nice:
Create an account or sign in to comment