Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Belgen op Coldplaying?


tuhvero

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

YAY de gammys :dance: dan moeten het wel de grammys van vorig jaat zijn want anders zouden ze coldplay toch niet tonen :thinking: ik hab op de site van jim gezoch maar kheb het nie gevonden (kvind het maar een beetje een domme site :confused:) maar toch ik ga zeker kijken, hoe laat is het eigenlijk ?

 

goed dat die toets goed gegaan is :D

ik heb maandag wel school :( en ik dacht dat het volgende week al krokusvakantie was, blijkt nu nat het pas binnen 2 weken is :dozey:

Link to comment
Share on other sites

ja eigenlijk nog wel, we hebben een nieuwe bij labo fys en die heeft echt niks van gezag dus die lessen zijn altijd leuk nu :laugh3: en we hadden geen toetsen :P

 

ah jah bijna vergeten, ik heb de tekst van 'Fix You' op de achterkant van mijn agenda geschreven en vandaag (ook al was dat woensdag) hebben we het oven gedichten gehad, en op het einde van de les vroeg de leerkracht 'en heeft nog iemand een gedicht om voor te lezen'

an al mijn vrienden 'JA MACHTELD OP HAAR AGENDA' :laugh3: en hij heeft het voorgelezen aan de klas (tot aan het moment waar het liedje eigenlijk openbreekt want dan ging de bel laugh3:

Link to comment
Share on other sites

:laugh3:

In mijn klas "plagen" ze mij altijd door op de bedoomde ruiten te schrijven dat

COldplay suckt en drugs neemt ! :o

Wat dus NIIIIIIIEEET zo is .... Maar ja das gewoon aandacht nodig hebben, :dozey:

want ze weten ( het zeker ) dat ik groooooooote Coldplay fan ben

:P

Link to comment
Share on other sites

haha :laugh3:bij mij gaat het nie zo ver, maar een paar weken geleden in de middag pauze was iedereen naar zijn ipod, mp3, of gsm te luisteren maar ik had die nie bij en vond ze maar wa asso, en dan hebben ze allemaal gezocht achter coldplay liedjes in hun ipods om mij blij te maken :laugh3:

 

het enige wat ze hadden vas Speed Of Soud en Viva La Vida maar toch :P

Link to comment
Share on other sites

ik wist er ook nie van . maar ik wist wel det het elke vrijdag avond world stage was, het rare is ik heb da opgezocht wanneer coldplay zou uitgezonden worden en toen zijden ze 27 februarie ofzo :confused:

 

maar jah je kunt hat altijd nog eens bekijken op You Tube .

 

kmoet nu wel al voort, wiskunde wacht op mij :(

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...