Jump to content
✨ STAY UP TO DATE WITH THE WORLD TOUR ✨

Belgen op Coldplaying?


tuhvero

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hoi lieve buurtjes!

 

Met mijn studie ga ik in april een weekend naar Brugge. Weten jullie wat voor leuke dingen daar te doen zijn voor een stelletje studenten? En is er daar (of in de nabije omgeving) iets interessants te zien/doen met betrekking tot Nederlandstalige literatuur/middeleeuwen/geschiedenis of iets dergelijks? Tips zijn zeer welkom! :nice:

Link to comment
Share on other sites

Hoi lieve buurtjes!

 

Met mijn studie ga ik in april een weekend naar Brugge. Weten jullie wat voor leuke dingen daar te doen zijn voor een stelletje studenten? En is er daar (of in de nabije omgeving) iets interessants te zien/doen met betrekking tot Nederlandstalige literatuur/middeleeuwen/geschiedenis of iets dergelijks? Tips zijn zeer welkom! :nice:

Hello !

Ik woon zelf niet in Brugge,maar ik ken iemand werkt in musea ..? Ik zal het haar eens vragen ...

 

 

Dag maggy , editor en de rest ( -> wat niet veel is :D )

Iemand online ?

 

btw : Dit is m'n 601ste post ! :dance:

Link to comment
Share on other sites

brugge ... even denken :thinking:

je kan met de bootjes gaan varen :awesome: en er is daar toch tamelijk wat te doen over de geschiedenis ...

 

oei, ik dacht dat ik daar meer over wist :embarrassed:

je zou mss eens naar de site van brugge kunnen gaan, daar zal wel van alles staan :wink2:

Link to comment
Share on other sites

even gewoon ter informatie, we hebben 461 posts in deze thread :awesome:

dat is nog maar 280 minder dan de Nederland én belgie thread, EN de nederland en belgie thread bestaat al van 2005 en jammer genoeg zijn er meer nederlanders dan belgen hier DUS ...

 

FEESTJE :dance::dance: :freak:

 

:nice:

Link to comment
Share on other sites

Hello !

Ik woon zelf niet in Brugge,maar ik ken iemand werkt in musea ..? Ik zal het haar eens vragen ...

Cool!

 

 

Opzich kan ik zelf ook wel dingen vinden als grachtjes, Blankenberge en een frietmuseum (:D) enzo, maar aangezien ik niet bekend ben met Brugge dacht ik, laat ik mijn buurtjes eens vragen. Als jullie nog iets te binnen schiet (ook suggesties voor cafés/restaurants en kroegen zijn zeer welkom), post het dan hier of stuur me even een pm of een andersoortig berichtje. Ta! :nice:

 

even gewoon ter informatie, we hebben 461 posts in deze thread

dat is nog maar 280 minder dan de Nederland én belgie thread, EN de nederland en belgie thread bestaat al van 2005 en jammer genoeg zijn er meer nederlanders dan belgen hier DUS ...

Jullie zijn gewoon een stelletje dikke spammerts! :P Maar 't is wel gezellig hoor!
Link to comment
Share on other sites

@Editors : Proficiat ! :D

 

Ik moet gelukkig geen beugel dragen ! :) en daar ben ik zeer blij om ...

Men zei dat m'n "beet" te groot is en dat er een hééél kleine kans is dat ik later problemen heb , en met één operatie is dat gefixt . Dusja , ik weet wat gekozen ... :D

Tot morgen iedereen !

Link to comment
Share on other sites

hallo :P

de woensdag is altijd wel leuk op school :lol:

4 lesuurstjes, MO, WT, frans en nederlands valt best wel mé :laugh3:

 

hoe was het bij jou :D

 

Jullie zijn gewoon een stelletje dikke spammerts! :P Maar 't is wel gezellig hoor!

SPAMMERS !!! :stunned: NOOIT :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...